וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מציגה: כתום דהוי

ולנסיה ממשיכה להידרדר, אחרי שהפסידה 2:1 לאחרונה בטבלה, נומאנסיה, וירדה למקום השמיני. אוואט ומאיורקה חזרו מפיגור 3:0 ל-3:3

המחזור ה-26 נמשך היום (ראשון), אחרי שאתמול שיחקו שתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד. ולנסיה לא מצליחה להתאושש מהתקופה הרעה שעוברת עליה, וההפסד האחרון 2:1 לאחרונה בטבלה, נומאנסיה, גרם לה לאבד את המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.

דודו אוואט ומאיורקה אירחו את בטיס, נקלעו לפיגור 3:0, אך הצליחו להשוות בזכות 3 שערים בתשע דקות. מבול שערים גם בריאזור, שם ניצחה לה קורוניה את ראסינג סנטאנדר 3:5, אחרי שהיתה בפיגור 1:2 ועלתה למקום החמישי. סביליה פתחה פער מהמקום הרביעי, אחרי שניצחה 1:2 את אלמריה.

נומאנסיה – ולנסיה 1:2

היו הרבה דיבורים על המשבר הכלכלי שעובר על ולנסיה, אך על המגרש המצב לא טוב יותר. הקבוצה של אונאי אמרי התארחה באצטדיון לוס פחריטוס, עם 4 משחקים ללא ניצחון אצל האחרונה בטבלה, נומאנסיה.

הוולנסיאנים עוד הובילו משער של ויסנטה בדקה ה-9, אך הקבוצה של פאצ'טה הצליחה לעשות מהפך. בדקה ה-41 היה זה אראנדה שהשווה, ובדקה ה-52 כבש חוסה בארקרו והעניק ניצחון חשוב במאבקי התחתית של נומאנסיה.

דפורטיבו לה קורוניה – ראסינה סנטאנדר 3:5

לה קורוניה הצליחה לנצל את ההפסד של ולנסיה ולחלוף על פניה וגם על פני אתלטיקו מדריד, למקום החמישי, 3 נקודות בלבד מהמקום הרביעי בו נמצאת ויאריאל, אחרי משחק מטורף ורב תהפוכות.

בהתחלה זה לא נראה טוב, כשג'ונתן פריירה העלה את סנטאנדר ליתרון בדקה הראשונה. חואן רודריגז השווה את התוצאה בדקה ה-25, אך ניקולה זיגיץ' החזיר את היתרון לקבוצה של מוניוז בדקה ה-32. בדקה ה-50 התחיל הבליץ של הקבוצה של מנואל לוטינה, כשריקי כבש ראשון, אנחל לפיטה עשה מהפך בדקה ה-58 וריקי עשה מהפך דקה לאחר מכן, כשכבש את השני שלו. ז'ואן ורדו הוסיף עוד שער ללה קורוניה בדקה ה-67 וברוקאל עוד הספיק לצמק בדקה ה-79.

מיורקה - בטיס 3:3

מאיורקה עם דודו אוואט אירחו את בטיס, כשבאמתחתם שלושה ניצחונות רצופים, בהם השוער הישראלי לא ספג שער. הרצף הזה נקטע, כשהקבוצה מהאי סיימה ב-3:3, אחרי שנקלעה לפיגור 3:0. בטיס הגיעה למשחק עם שלושה משחקים ללא ניצחון, כשהיא נמצאת עם 27 נקודות, שתי נקודות מעל לקו האדום, וגם הפעם לא ניצחה אחרי שהקבוצה מהאי השוותה עם שלושה שערים בעשר דקות.

מארק גונזאלס כבש ראשון לטובת בטיס בדקה ה-26, ובדקה ה-29 מהמט אאורליו עשה 0:2. אוואט עוד הספיק להציל את מאיורקה מכיבושים נוספים, עד לדקה ה-68 בה נכנע לארזו. ואז הגיע הבליץ של מאיורקה – גונזאלו קסטרו צימק ראשו בדקה ה-71, וובו כבש שני בדקה ה-74 וקסטרו השלים צמד וקאמבק אדיר בדקה ה-81.

סביליה - אלמריה 1:2

הקבוצה של הוגו סנצ'ז הגיעה לרמון-סנצ'ז פיסחואן אחרי שלושה משחקים בהם לא הפסידה ומולם עמדו האנדלוסים, שרצו להשכיח את התבוסה 3:0 לבילבאו בחצי גמר הגביע. פרדי קאנוטה העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-5 ורנאטו הכפיחל את התוצאה בדקה ה-62. אלמריה הצליחה לצמק בפנדל של אלבארו נגרדו בדקה ה-70, אך לסביליה היו עוד הזדמנויות להגדיל את היתרון. בעקבות הניצחון, פתחה סביליה, השלישית, פער של 5 נקודות מוויאריאל, שבמקום הרביעי.

תוצאות נוספות:

רקריאטיבו הואלבה - ויאדוליד 3:2

לרקריאטיבו: אדריאן קולונגה (25 בפנדל), קאמונאס (87)
לויאדוליד: ג'ונתן גונזאלס (10), הנוק גויטום (21 ו-48).

אוסאסונה - ספורטינג חיחון 2:1

לאוסאסונה: ג'באד נקונם (29 בפנדל)
לספורטינג: דויד באראל (8), דייגו קסטרו (19)

חטאפה - מלאגה 2:1

לחטאפה: קוסמין קונטרה (74)
למלאגה: אליסאו דוס סנטוס (31), נביל באחה (45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully