וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם יישאר במילאן עד סוף העונה

נחתם הסיכום בין לוס אנג'לס גלקסי לקבוצה האיטלקית, אותה כינה הקשר: "עסקת חלומות". סיסוקו שבר את רגלו וכנראה גמר את העונה

עכשיו זה רשמי, דיוויד בקהאם יישאר במילאן עד סוף העונה ויצטרף ללוס אנג'לס גלקסי מהליגה האמריקאית ב-30 ביוני. עם זאת, העתיד שלו עדיין לא ברור. "אני מאוד מודה לגלקסי ולמילאן על כך שסגרו את עסקת החלומות הזו", אמר הקשר האנגלי לרויטרס. "התוצאה המושלמת ב-2009 תהיה מבחינתי תהיה לעזור למילאן להגיע לליגת האלופות ולסייע ללוס אנג'לס גלקסי להגיע לפלייאוף ולזכות בגביע ה-MLS.

לבקהאם סעיף בחוזהו המאפשר לו לעזוב לאירופה, אך מילאן עדיין לא הודיעה אם בכוונתה להחתים אותו לעונה הבאה. "זה מאפשר לי לשחק במילאן ובגלקסי באותה שנה, ובו זמנית להמשיך ולפתח את ההתחייבויות ששלי לפתח את הכדורגל בארה"ב, שזה משהו שמאוד חשוב לי. המשפחה שלי מאושרת ותישאר בלוס אנג'לס", סיכם הכוכב האנגלי.

בורדיסו ומטראצי יחמיצו את יונייטד

יובנטוס קיבלה בשורות רעות, לאחר שנודע כי מומו סיסוקו שבר את רגלו השמאלית, וכנראה סיים את העונה. הקשר ספג את הפציעה במשחק הדרבי מול טורינו בו ניצחה יובנטוס 0:1. באינטר הודיעו כי ניקולס בורדיסו ומרקו מטראצי יחמיצו את מפגש הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. בורדיסו סובל מקרע ברצועת הברך הימנית, בעוד מטראצי סובל מפגיעה ברגלו השמאלית. הבלם וולטר סמואל חזר לאימונים מלאים וכנראה יפתח, בעוד שזמינותו של כריסטיאן קיבו נותרת בספק לקראת יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully