וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפו עדיין פה

החלוץ הבלתי נלאה כבש שלושער ב-0:3 של מילאן על אטאלנטה. די ואיו חיקה אותו ב-0:3 של בולוניה על סמפדוריה. פיורנטינה - פאלרמו 2:0

המחזור ה-27 נמשך היום (ראשון) אחרי ששתי הראשונות, אינטר ויובנטוס, השיגו ניצחונות. מילאן, שנמצאת במקום השלישי, ידעה שהיא חייבת ניצחון על אטאלנטה כדי לשמור על המקום השלישי. הרוסונרי עשו את העבודה בזכות משחק גדול של חלוצה הבלתי נלאה, פיליפו אינזאגי שכבש שלושער בדרך לניצחון 0:3 מצוין.

פיורנטינה, שהיתה שתי נקודות ממילאן, איכזבה עם הפסד ביתי 2:0 לפאלרמו, נאפולי המידרדרת הפסידה גם היא בבית 2:0 ללאציו בזכות צמד של תומאסיו רוקי. מארקו די ואיו, מלך השערים של הליגה האיטלקית עם 16 כיבושים, כבש שלושער בניצחון 0:3 של בולוניה על סמפדוריה.

מילאן - אטאלנטה 0:3

אחרי החדשות הטובות, שבקהאם יישאר עד סוף העונה, התפנו במילאן להתקדם לעבר המטרה היחידה שנותרה לה עוד העונה, מקום שיוביל לליגת האלופות. הניצחון, יחד עם ההפסד של פיורנטינה, פתח פער של 5 נקודות מהקבוצה מפירנצה.

פיפו פתח את החגיגה בדקה ה-7, אחרי בישול של ינקולובסקי, אך נאלץ לחכות עד לדקה ה-71, כדי לכבוש את השני. שלוש דקות לאחר מכן, חילופי מסירות בין ינקולובסקי לזמברוטה הותירו את האיטלקי מול השוער; זמברוטה פירגן לאינזאגי במסירה שהותירה אותו מול שער ריק.

פיורנטינה – פאלרמו 2:0

פיורנטינה רצתה להישאר צמודה למילאן ולהתרחק מגנואה, שנותרה במקום החמישי אחרי שהפסידה אתמול לאינטר. הקבוצה של צ'זארה פראנדלי הגיעה למשחק עם הפסד אחד בחמשת משחקיה הביתיים האחרונים שלה, בעוד פאלרמו השיגה ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים. הקבוצה מפירנצה נכנעה לפאלרמו מאמצע הטבלה משערים של פביו סימפליסיו הברזילאי בדקה ה-48 ופבריציו מיקולי בדקה ה-56, וכעת גם המקום הרביעי שלה בסכנה.

נאפולי – לאציו 2:0

נאפולי המידרדרת אירחה את לאציו, כשבאמתחתה 8 משחקים ללא ניצחון. גם הפעם הקבוצה מדרום איטליה איכזבה וראתה את תומאסיו רוקי מבקיע צמד בדקות ה-57 וה-65 ומביא לקבוצה הרומאית ניצחון שלישי רצוף.

בולוניה - סמפדוריה 0:3

מארקו די ואיו לא מפסיק לכבוש. החלוץ האיטלקי הוותיק כבש שלושער בדקות 45, 87 ו-90, עקף את זלאטן איברהימוביץ' בראש טבלת מלך השערים והעניק לבולוניה ניצחון חשוב במאבקי התחתית של הקבוצה, שנותרה 2 נקודות מהקו האדום עם 26 נקודות.

תוצאות נוספות:

קטאניה - סיינה 3:0
מסימו מקארונה (10), עבד אלקדר רזאל (69) ולוקאס יארולים (90)

קייבו - קליארי 1:1
לקייבו: סטיבן מאקינווה (56), לקליארי: נבס קפוצ'ו ג'דה (28)

לצ'ה - רג'ינה 0:0

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully