וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל ת"א: סופרים את הדקות

שתי הקבוצות ערכו אימון מסכם לקראת הדרבי (שני, 20:50, ערוץ 10), גוטמן מתלבט בין לוז לטלקיסקי, יבוריאן יפתח לצד סילי בחוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול מחר (20:50, ערוץ 10) מול מכבי תל אביב. 200 אוהדים אדומים עודדו לכל אורך אימון הערב את שחקניו של אלי גוטמן, שעלו לאימון לאחר שצפו באסיפת הקבוצה בסרטון וידאו בו נראה שי אבוטבול הפצוע שביקש מחבריו: " תנצחו מחר בשבילי, אני אומנם סיימתי את העונה אבל אני סומך עליכם שתמשיכו באותה דרך". הדברים של הקשר גרמו לצמרמורת אצל השחקנים ואחד מהם אמר: "לא שחסר לנו מוטיבציה לפני דרבי אבל אם היתה לנו עד עכשיו מוטיבציה גבוהה עכשיו אנחנו נבוא באטרף למחר".

הפועל תעמוד מחר במבחן ראשון ללא אבוטבול הפצוע והנה מספר נתונים בכדי להסביר כמה הקשר היה קריטי לאדומים העונה. להוציא את אותן 27 דקות בשבת נגד סכנין, האחרונות שלו לעונת 2008/09, רשם אבוטבול 1,391 דקות במדים האדומים, אותן חלק בין 19 הופעות, 16 מהן בהרכב הראשון, עם ממוצע של 69.5 דקות למשחק.

אם נוציא את ה 2:2 בקרית אליעזר, המשחק היחיד בו לא נכלל אבוטבול בסגל של גוטמן, הפועל לא הצליחה לכבוש ולו שער אחד כשמספר 18 לא על הדשא. יתרה מזאת, פרט לבלקאאוט מול בני יהודה, בכל הדקות בהן היה אבוטבול במשחק, לא רשמו האדומים מאזן חובה. במילים אחרות: כשאבוטבול על המגרש, היריבות של הפועל לא מבקיעות יותר ממנה. מתוך 29 השערים שכבשה הפועל, עד לפנדל של אבוטבול מול סכנין בשבת, אבוטבול היה מעורב בתשעה (כבש שלושה ובישל שישה), שהובקעו בממוצע כל 154.5 דקות. יתר עשרים השערים של הקבוצה, שבושלו ונכבשו בידי שאר השחקנים, נפלו בממוצע מדויק של שער בודד בכל 90 דקות.

לוז עשוי לפתוח על חשבון טלקיסקי

מחר יעלה אביחי ידין כמחליפו של אבוטבול ובהפועל מקווים שהוא יוכל למלא את החלל החסר שהשאיר במרכז הקישור. לגבי החלק הקדמי של הקישור, גוטמן עדיין מתלבט בין בן לוז לדימיטאר טלקיסקי. המגמה היא כרגע ללכת עם לוז, אך רק לפני המשחק יחליט גוטמן בין השניים. המאמן הראה לשחקניו וידאו עם לקט מהדרבים הקודמים העונה. גוטמן שם דגש על הנעת הכדור, ביקש להיזהר ממאור בוזגלו, ולתקוף את מרכז ההגנה של מכבי בגלל חסרונו של ליאור ז'אן.

בהפועל כמובן יעשו הכל בכדי לנצח את הדרבי, אך דווקא הפסד יכול לשרת את הקבוצה טוב יותר. אם תסיים במקום השלישי תארח את מכבי חיפה ואת בית"ר בבית ותצא לשחק מול מכבי נתניה בחוץ. אם ינצחו האדומים יקרה בדיוק ההיפך כשהקבוצה תתארח בירושלים ואצל הירוקים ואת נתניה תארח. "אנחנו לא מתעסקים מה יקרה אם. הנקודות מאוד חשובות לנו והכי חשוב לנו הוא הניצחון. אין מתנה יותר יפה לאוהדים שלנו מאשר לנצח דרבי שלישי בעונה. אם נפסיד לפחות נתנחם בהגרלה יותר נוחה".

המשטרה תאבטח מחר את האיצטדיון בכוחות גדולים. כ-600 אנשי ביטחון שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר. המשטרה תשים דגש על מכירת כרטיסים בספסרות והיא גם מבקשת מהאוהדים להגיע מוקדם למגרש בגלל עומסי תנועה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, בן לוז (דימיטאר טלקיסקי), מהראן לאלה, סמואל יבואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יבוריאן יפתח לצד סילי בחוד

שחקני מכבי תל אביב סיימו הערב את ההכנות לקראת הדרבי החשוב בו תארח את הפועל תל אביב. הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים בליגה להפועל פתח תקוה ולמ.ס. אשדוד, כאשר הם גם זוכרים היטב את שני ההפסדים האחרונים לאדומים במסגרת הליגה והגביע. שישה חודשים חלפו מאז ניצחה מכבי משחק ביתי בבלומפילד, דבר שלא קרה מאז הנצחון 1:2 על בני יהודה במחזור הראשון.

המנג'ר אבי נמני ייאלץ להסתדר מחר ללא חמישה משחקני הסגל הקבועים שלו כאשר הוא ייחסר את הבלם ליאור ז'אן המורחק, איגור טומאסיץ' המוצהב וגם את דור מלול, יוסי שבחון ועמנואל מאיוקה הפצועים. מאיוקה, שסובל ממתיחה חזקה ברצועת הברך, ערך אמנם אימון מלא הערב אולם לבסוף הוחלט בצוות המקצועי שהוא לא יהיה בסגל.

שרן ייני יפתח במקומו של אורי שטרית בעמדת המגן השמאלי, דולי ג'ונסון שחוזר מהשעייה יתופקד בקישור האחורי לצידו של גיז'רמו ישראלביץ'. בניגוד למשחקם האחרונים מתכנן נמני מערך התקפי של שני חלוצים כאשר איליה יבוריאן יפתח בחוד לצידו של סקוט סילי.

נמני:"אני רוצה שלכל שחקן יהיו תמיד שלוש אופציות למסירה"

במהלך אימוני השבוע ביקש נמני משחקניו להיות מרוכזים וחדים בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה ולסגירת שחקני ההתקפה של הפועל, מהראן לאלא וסמואל יבואה, שגרמו הרבה מאוד נזק לצהובים בשני הדרבים האחרונים. בחלק הקדמי תירגל נמני מספר מהלכי התקפה כאשר הוא מבקש משחקני הקישור וההתקפה להיות בתנועה מתמדת על המגרש. במהלך אימוני השבוע ביקש נמני משחקניו להיות מרוכזים וחדים בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה ולסגירת שחקני ההתקפה של הפועל, מהראן לאלא וסמואל יבואה, שגרמו הרבה מאוד נזק לצהובים בשני הדרבים האחרונים. בחלק הקדמי תירגל נמני מספר מהלכי התקפה כאשר הוא מבקש משחקני הקישור וההתקפה להיות בתנועה מתמדת על המגרש. "אני רוצה שלכל שחקן בחלק הקידמי יהיו תמיד שלוש אופציות למסירה בכל התקפה", אמר המנג'ר לשחקנים באחד האימונים.

בניגוד למשחקים האחרונים, לא נערכה הערב אסיפת הוידאו המסורתית, ובצוות המקצועי העדיפו לקיים שיחות אישיות עם חלק משחקני ההרכב הראשון. במכבי ויתרו גם על ההתכנסות הקבוצתית הקבועה בבית מלון ביום המשחק והקבוצה תגיע מקרית שלום ישירות לבלומפילד.

אוהדי הקבוצה, שכועסים מאוד על השחקנים בעקבות התוצאות האחרונות שהשיגה הקבוצה, חרגו ממנהגם ולא הגיעו השבוע לאף אחד מהאימונים. האוהדים הסתפקו בתליית שלטי ענק בקרית שלום, כאשר בין השאר נתלה שלט ענק ועליו הופיע הציטוט של מגן הפועל יגאל אנטבי מסיום הדרבי הקודם, "כששחקני מכבי פוגשים את הפועל הם מקבלים פיק ברכיים" וכן שלט נוסף ובו נכתב "רק תחזירו לנו את הכבוד". בכל מקרה בלומפילד צפוי להיות מלא לאחר שכמעט כל הכרטיסים למשחק כבר אזלו.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, משה משאלוב, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', דולי ג'ונסון, חיים מגרלשווילי, מאור בוזגלו, סקוט סילי, איליה יבוריאן.", אמר המנג'ר לשחקנים באחד האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully