וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ברבע גמר הגביע

התותחנים לא התקשו לנצח את ברנלי 0:3 וייפגשו את האל סיטי. ולה, אדוארדו ואבואה כבשו. אברטון כבר בחצי הגמר אחרי 1:2 על מידלסברו

בעוד צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד העפילו אתמול (שבת) בצורה חלקה לחצי גמר הגביע האנגלי, היום השלימה ארסנל את עלייתה לרבע אחרי ניצחון 0:3 סולידי על ברנלי מליגת המשנה. בסיבוב הבא יפגשו התותחנים את האל סיטי. במשחק נוסף ברבע הגמר ניצחה אברטון 1:2 את מידלסברו.

לאחר מכן נערכה הגרלת משחקי חצי הגמר, שייתכן וסללה את הדרך למפגש נוסף בגמר בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי. ההגרלה קבעה כי היונייטד תפגוש את אברטון, כשבחצי הגמר השני תפגוש צ'לסי את המנצחת בין ארסנל להאל סיטי. המשחקים יתקיימו ב-18 וב-19 באפריל.

ארסנל - ברנלי 0:3

ארסן ונגר המשיך לעשות רוטציה במפעלי גביע מקומיים והיום עלה בין היתר עם לוקאס פביאנסקי, קירן גיבס וקרלוס ולה, והאחרון כבש את הראשון במשחק (25) בהקפצה יפה אחרי אחד על אחד עם השוער האורח אדוארדו דה סילבה הכפיל את התוצאה בדקה ה-51 בבעיטת וולה פנטסטית עם החלק החיצון של הרגל, היישר לחיבור. עמנואל אבואה חתם בדקה ה-84.

אברטון - מידלסברו 1:2

הקבוצה הכחולה של מרסיסייד התפנתה לרגע מהמאבק על מקום בליגת האלופות בליגה כדי לתפוס מקום בין ארבע האחרונות בגביע, והיא עבדה קשה מאוד כדי לעשות זאת. בורו הפתיעה עם שער נגיחה של דני וויטר בדקה ה-43, אבל הקבוצה של דייויד מויס חזרה עם נגיחה מצוינת של מרואן פלאיני בדקה ה-50 שאיזנה את התוצאה, וכעבור שש דקות כבש לואיס סאהה את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully