וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל על חולון

חולון ניצחה את גלבוע/גליל 58:64 במשחק חלש בגן נר והתקרבה לפיינל פור. נהריה התגברה על הצרות וניצחה את רמת גן 74:81

המחזור ה-16 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים בצפון הארץ. הפועל חולון הגיעה לגן נר, ניצחה את הפועל גלבוע/גליל עליון 58:64, עלתה למקום הרביעי והבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף העליון, בעוד שהקבוצה של עודד קטש תיאלץ להמשיך לעבוד קשה כדי לזכות במקום בין שמונה הראשונות. במשחק השני של הערב ניצחה עירוני נהריה, שסימן השאלה סביב עתידה נעלם, את עירוני רמת גן 74:81 וזכתה סוף סוף לחייך אחרי שבועיים קשים במיוחד.

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 74:81

עירוני נהריה חזרה מהמתים השבוע, והקבוצה שעמדה בפני התרסקות כלכלית זכתה לשמור על כל שחקניה פרט לארון מגי ששוחרר למכבי תל אביב. על המגרש הניחו הסגולים את כל הצרות מאחוריהם ורשמו ניצחון ביתי חשוב על עירוני רמת גן שהגיעה לעין שרה במומנטום מצוין.

נהריה התקשתה להיכנס למשחק, ואנטוני מיילס מיהר להעלות את רמת גן ליתרון מוקדם של 4:8, אבל אז רון לואיס התחמם ובתשע נקודות זריזות החזיר את המקומיים למשחק. מנגד עזר שמוליק ברנר לרמת גן לחזור להוביל, ובסיום הרבע הראשון היתרון של רמת גן עמד על 23:26.

ברבע השני הגדיל יריב יצקן את היתרון של האורחים ל-25:32, לפני שלואיס הגיב בעוד שלשה שצימקה את הפער לארבע בלבד. ההגנה של הסגולים נכנסה לפעולה ועצרה את כרמלו לי ואדריאן הנינג, כשמהעבר השני היה אחראי פיל ריצ'י למהפך כשקבע 36:38 לנהריה בשני ליי אפים רצופים, וג'ייסון וויליאמס נתן לה מרווח ביטחון כשהעלה אותה ל-38:46 בירידה להפסקה.

כרמלו לי צימק את הפיגור לארבע בלבד עם 44:48, אבל אז נהריה לחצה מחדש על הדוושה, וכשריצ'י התכבד בשלשה הראשונה שלו התוצאה כבר עמדה על 48:64 למקומיים בסיום הרבע. לי ומיילס התעוררו מעט מאוחר מדי וצימקו ל-61:68 חמש דקות לסיום, אבל יוגב אוחיון וחבריו עמדו בפרץ, הצליחו לשמור על היתרון בדקות האחרונות וניצחו בסיום 74:81.

קלעו לנהריה: פיליפ ריצ'י (10 ריבאונדים) ורון לואיס 22 כל אחד, יוגב אוחיון (11 ריבאונדים, 8 אסיסטים) וג'ייסון וויליאמס 12 כל אחד, רביב לימונד 9, ניצן חנוכי ורוברט רות'בארט 2 כל אחד.

קלעו לרמת גן: אנטוני מיילס 18, יריב יצקן 13, מייק הלמס 12, שמוליק ברנר 9 (5 אסיסטים), כרמלו לי 8, ג'וש גומז 6, אדריאן הנינג 4, למונט ג'ונס וליאור חכמון 2 כל אחד.

הפועל גלבוע/גליל עליון - הפועל חולון 64:58

אחרי שחזרה לעצמה בשבוע שעבר עם ניצחון גדול בחיפה, שוב נראתה הערב הפועל גלבוע/גליל כמו קבוצה לא מחוברת, והפסידה להפועל חולון במשחק שהיה יכול להבטיח לה מקום בפלייאוף העליון. חולון, מנגד, הראתה הרבה אופי למרות שגם היא לא הבריקה, ועלתה למרומי המקום הרביעי בטבלה.

חולון הייתה אגרסיבית יותר בדקות הראשונות ודרון וושינגטון העלה אותה ליתרון 4:7, לפני שבריאן רוברטס איפס את היד ובשתי צליפות אופייניות קבע 7:9 לגלבוע/גליל. חולון שמרה על רמת התלהבות גבוהה אבל לא הייתה מדויקת, ובדקות הבאות היתרון עבר מצד לצד עד שהרבע הראשון הסתיים ב-19:21 לגלבוע/גליל.

האורחים הסתערו על הפרקט בתחילת הרבע השני עם ריצת 1:10 שנתנה להם יתרון 22:29 ואילצה את עודד קטש להזעיק פסק זמן. רוברטס עורר את המקומיים עם מהלך של סל ועבירה, ואחרי סדרת החטאות של בריאן טולברט הצליחה גלבוע/גליל לחזור כל הדרך לפיגור של נקודה, וחדירה מוצלחת של הרכש החדש אייזיה סוואן קבעה 33:34 לגלבוע/גליל במחצית.

המקומיים המשיכו בתנופה בפתיחת הרבע השלישי, אבל פסק זמן שלקח דני פרנקו בפיגור 39:34 עורר את שחקניו, שרצו מיד 0:6 והחזירו לעצמם את היתרון. לאחר מכן הגיע תורם של האדומים לעלות על הגל ולברוח ל-40:46, לפני שחולון החזירה בריצה משלה וסגרה את הרבע ביתרון 47:48.

ברבע האחרון התקשו שתי הקבוצות לשים נקודות על הלוח, וחולון הייתה הראשונה להתעשת עם ארבע נקודות רצופות של טולברט שהעלו אותה ל-51:55 שתי דקות לסיום. האדומים המשיכו לאבד כדורים בסיטונות, וכריס ווטסון הגדיל את הפע ל-52:59 בשתי קליעות מדויקות מהקו. רוברטס עוד ניסה את מזלו עם שתי שלשות, אבל בסיום חולון עמדה בלחץ וניצחה 58:64.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 15 (7 אסיסטים), כריס ווטסון 12, דרון וושינגטון 10 (13 ריבאונדים), קרטיס ווית'רס 9, ליאור ליפשיץ ואורי קוקיה 6 כל אחד, בריאן טולברט 4, יהוא אורלנד 2.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רוברטס 18, אלישי כדיר 11 (7 ריבאונדים), בראד בקמן 8 (9 ריבאונדים), גל מקל 7, בריאן רנדל 5 (8 ריבאונדים), איזיאה סוואן 3, דיון דאוול 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully