וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד ורוסיה ברבע גמר גביע דייויס

רפאל נדאל הביס את נובאק דג'וקוביץ' 4:6, 4:6, 1:6 והאלופה גברה על סרביה 1:3. רוסיה ניצחה את רומניה ותגיע לישראל ביולי

רוסיה תהיה יריבתה של נבחרת ישראל ברבע גמר הבית העליון בגביע דייויס, אחרי שהשלימה ניצחון 1:4 על רומניה בחוץ בסיבוב הראשון. הרוסים הובילו 0:2 בתום היום הראשון, הפסידו במשחק הזוגות בשבת וניצחו את המפגש בזכות ניצחונו של דימיטרי טורסונוב על ויקטור האנסקו 6:4, 7:5, 3:6, 4:6, 2:6. הנבחרת הרוסית הנוכחית מורכבת ממראט סאפין, מיכאיל יוז'ני וטורסונוב. הטניסאי הרוסי הבכיר, ניקולאי דוידנקו, עשוי להצטרף אליה למפגש בישראל.

רפאל נדאל ניצח היום (ראשון) 4:6, 4:6, 1:6 את נובאק דג'וקוביץ' ובכך השלים ניצחון ספרדי על סרביה בגביע דייויס, במפגש שהסתיים ב-1:4 לספרדים. המדורג 1 בעולם אמנם עבד במשך שעתיים וחצי, אבל בסופן השלים ניצחון חלק. לנדאל היה זה ניצחון 12 ברציפות במסגרת גביע דייויס ולספרד הניצחון ה-16 ברציפות בבית. בנוסף, הספרדים לא הפסידו על חימר מאז 1999. נדאל ודויד פרר העלו את הנבחרת המקומית ל-0:2 אתמול אחרי ניצחונות על ינקו טיפסרביץ' ודג'וקוביץ' בהתאמה, אבל ויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ' גברו על פליסיאנו לופז וטומי רוברדו במשחק הזוגות והפיחו תקווה בקרב הנבחרת הסרבית, מה שהסתיים היום.

האלופה הצטרפה לארגנטינה וקרואטיה, שעלו כבר אתמול לרבע גמר התחרות הקבוצתית היוקרתית ובשלב הבא הספרדים יפגשו את גרמניה, שניצחה את אוסטריה 2:3. ניקולס קיפר הבטיח את הניצחון של הגרמנים אחרי שניצח את יורגן מלצר 6:7, 4:6, 4:6.

גם ארצות הברית ברבע הגמר אחרי שהיום השלימה 1:4 על שוויץ. אנדי רודיק היה זה שהבטיח את הניצחון עם 4:6, 4:6, 2:6 על סטניסלס ואווינקה ועלה למאזן 0:11 במשחקי הכרעה בגביע דייויס. מאוחר יותר ניצח ג'יימס בלייק את מרקו קיודינלי 4:6, 6:7 במשחק לפרוטוקול. ארצות הברית תתארח ביולי בקרואטיה, שעברה את צ'ילה בקלות.

נבחרת נוספת שעלתה לרבע הגמר היא צ'כיה, שעלתה ליתרון 1:3 על צרפת. משחק הניצחון היה שייך לראדק סטפאנק, שגבר על ז'יל סימון 6:7, 3:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully