וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "המצב של צ'לסי מביך"

מאמן אינטר לא חוסך שבטו מקבוצתו לשעבר ומוסיף: "יונייטד הכי טובה באנגליה, אבל צריך לשאול כמה הפרמיירליג טובה מאז שעזבתי"

אפילו שבוע לא עבר מאז שז'וזה מוריניו תקף את מילאן, רומא ויובנטוס וגרר תגובות נזעמות של ראשיהן והמאמן הפורטוגלי כבר פותח שוב את הפה, כשהפעם על הכוונת לא אחרת מאשר צ'לסי, עליה אמר המאמן: "אני לא הייתי מרשה מצב בו הקבוצה שלי כל כך רחוקה מהמקום הראשון במרץ. זה מביך".

מוריניו התראיין לצהובון "ניוז אוף דה וורלד" האנגלי לקראת משחק הגומלין של קבוצתו נגד מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות ואמר ביהירות המשעשעת והאופיינית שלו: "מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הכי טובה באנגליה, אבל צריך לשאול כמה הפרמיירליג טובה מאז שאני עזבתי. יונייטד זכתה באליפויות מאז שעזבתי כי אין מאמן שיכול לבנות קבוצה שתתמודד איתה".

"ליונייטד יש סגל מצוין, אבל האם הסגל שלהם יותר טוב מזה של ליברפול או צ'לסי? אני לא חושב. ככה שהבעיה היא אחרת ומישהו צריך לקחת אחריות. צ'לסי לא יציבה, ארסנל נמצאת בשום מקום וליברפול אמנם מאיימת, אבל אני לא חושב שאחת מהן באמת חשבה שהיא יכולה לזכות באליפות".

מוריניו גם דיבר על העתיד: "אם תרצו שאני אפסול את האפשרות לאמן את מנצ'סטר יונייטד בעתיד, אני לא אוכל לעשות את זה. מועדונים מיוחדים צריכים מאמנים מיוחדים כך שבתאוריה זה יכול לעבוד, אבל אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד".

ובינתיים באינטר מודאגים ממכת הפציעות לקראת הקרב מול היונייטד. אומנם האלופה האיטלקית גברה 0:2 על גנואה משערים של איברהימוביץ' ובאלוטלי, אבל מוריניו ראה מרקו מטראצי יוצא החוצה עם פציעה ברגלו, כשגם ניקולאס בורדיסו ספג מכה חזקה ועשוי להיעדר ביום רביעי. בהתחשב בכך שגם כריסטיאן קיבו ו-וולטר סמואל צפויים להיעדר, הבעיות בהגנה של מוריניו גוברות, כשאסטבן קמביאסו שימש כבלם מול גנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully