וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: דודי סלע גבר על יוהאנסון והשווה ל-2:2 מול שבדיה

אחרי הביקורות על נבחרת הדייויס, בא דודי סלע ועם קאמבק מרשים וניצחון בחמש מערכות על תומאס יוהאנסון השווה ל-2:2 מול שבדיה

דודי סלע שוב הראה היום (ראשון) עד כמה הוא מתעלה במסגרת גביע דייויס, לאחר שניצח את תומאס יוהאנסון 3:6, 6:1, 4:6, 6:4, 2:6 בתום שלוש שעות וחמש מערכות והשווה את ההתמודדות בין ישראל לשבדיה ל-2:2. אחרי הביקורות הרבות שנשמעו בסוף השבוע על הסגל המוגבל של הטניס הישראלי וההחלטות השגויות של מקבלי ההחלטות הנבחרת, בא סלע ועם ניצחון גדול הסביר למה הוא האחרון שיש לבוא אליו בטענות.

סלע (63 בעולם), שרק ביום שישי נאלץ להיאבק במשך חמש מערכות בניצחון של היחיד של ישראל עד עתה, הראה גם יכולת מרשימה וגם אופי ווינרי במהלך הניצחון על יוהאנסון (178 בעולם), כשהוא חוזר מפיגור 1:0 ו-2:1 במערכות. השבדי המצוין אומנם מצוי הרבה מעבר לשיאו ולא התחרה חצי שנה - אך הוכיח היום שוב ושוב מדוע בעברו היה שחקן טופ 10 (7 בעולם בשיאו), עם מכות הגשה נפלאות והרבה ניסיון. אבל היום יוהאנסון המתוסכל לא יכול היה לישראלי הנמרץ, שמיעט לשגות וניצל את כושרו הגופני המוגבל של יריבו.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה לא משכנעת מצד הישראלי, שהרבה לעשות שגיאות לא מחויבות ונשבר במשחקון הרביעי. בהמשך סלע התייצב מעט, אך התקשה להתמודד עם מכות ההגשה של יוהאנסון, שתוך 36 דקות השלים ניצחון 3:6 ו-0:1 במערכות.

את המערכה השנייה פתח סלע בצורה נחושה יותר, ובמשחקון השני השיג שבירה ועלה ל-0:2. השבדי נראה עייף מעט, בעוד נציגנו נכנס יותר למשחק, השיג שבירה נוספת ועלה ליתרון 1:5, ומשם כבר ספר את הסיפור עם עוד משחקון הגשה דומיננטי, 1:6. אחרי 24 דקות, 1:1 במערכות.

המערכה השלישית הייתה שקולה, כשהשבדי חזר להציג משחק הגשה יציב ויעיל, אך לא לא השכיל לנצל את נקודות השבירה שהשיג מול סלע וחטא ביותר מדי שגיאות לא מחויבויות.במשחקון העשירי סלע לא עמד בלחץ, ועל אף שהישראלי הציל שתי נקודות מערכה, בסופו של דבר יוהאנסון ניצח 4:6 תוך 39 דקות, והעלה את שבדיה ליתרון 1:2.

את המערכה הרביעית פתח סלע עם שבירה מהירה כבר במשחקון הראשון, ויתרון 0:2. בשלב הזה יוהאנסון הראה שוב סימני עייפות, ואחרי שני משחקונים ארוכים ומתישים ידו של סלע הייתה על העליונה עם שבירה נוספת ויתרון 1:5. יוהאנסון הראה שוב שהוא אינו מתכוון לוותר בקלות, החזיר עם שבירה וצימק ל-5:4, אבל סלע ידע לשמור על מכות ההגשה, ניצח 4:6 והשווה ל-2:2 במערכות אחרי 51 דקות.

פתיחת המערכה החמישית המשיכה את המומנטום של סלע, שידע לשלוח את יריבו מצד לצד, להתיש אותו ולהראות את היכולת המגוונת שלו. שתי שבירות מרשימות העלו את סלע ליתרון 0:4. יוהאנסון עוד צימק ל-2:5, אבל סלע גמר את הסיפור יפה במערכה האחרונה תוך 29 דקות, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully