וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול ייעדר כשלושה שבועות

הקפטן של ברצלונה נפצע במשחק הניצחון על אתלטיק בילבאו וייעדר מהמשחק נגד ליון. אטו: "ניצחנו כי לא ספגנו. לא חושבים על ריאל"

וידאו: רויטרס

אחרי הניצחון 0:2 על אתלטיק בילבאו, בברצלונה כבר חושבים על משחק הגומלין מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות. החדשות הרעות במועדון הקטלאני הן שהקפטן קרלס פויול לא ישחק נגד הצרפתים, ובכלל ייעדר מפעילות במשך שלושה שבועות.

פויול נפצע במשחק נגד אתלטיק בילבאו, תוך כדי תיקול עם איגור גבילונדו. מיד לאחר התיקול הוא הוחלף, ולאחר מכן אובנה אצלו פציעה בקרסול, שתשבית אותו עד לחודש הבא. התסכול הפך לגדול יותר לאור העובדה שפויול נפצע בדקה ה-90 של המשחק נגד הבאסקים.

כעת, מאמנה של ברצלונה פפ גווארדיולה יצטרך לשבור את הראש לקראת המשחק נגד ליון. פויול שיחק לאחרונה כמגן שמאלי מאחר שהוא החליף את אריק אבידאל הפצוע, בעוד שג'רארד פיקה ורפאל מארקז איישו את עמדות הבלמים. כמו שזה נראה עכשיו, סילביניו הוא המועמד היחיד לתפוס את עמדת המגן הימני בעוד שדני אלבס ישחק בצד ימין.

החדשות הטובות מבחינתה של בארסה הגיעו מהניצחון על אתלטיק וגם מהסנטיאגו ברנבאו, שם לא הצליחה ריאל לנצח את אתלטיקו בדרבי של מדריד. גווארדיולה שיבח אחרי המשחק את 75 אלף האוהדים בקאמפ נואו וגם את הופעתם של סמואל אטו, תיירי הנרי ולאו מסי. את אנדרס אינייסטה תיאר המאמן כ"יקר מפז" ועל הניצחון אמר: "זה רק משחק אחד. היו דברים שלא עשינו טוב ושאנחנו חייבים לשפר".

אגב, שלוש בעיטות לקורה של בארסה אמש העלו את מאזן הקבוצה ל-30 בתחום הזה במהלך העונה כולה וסמואל אטו, ששתיים מהבעיטות לעמוד היו חתומות על שמו, אמר: "זה היה נראה כאילו גם אם אני אשחק עוד שלוש שעות אני לא אבקיע. אבל הדבר החשוב הוא שיצרנו הזדמנויות".

כשנשאל אם ברצלונה התאוששה מהמשברון שפקד אותה ושבמהלכו היא איבדה יתרון גדול בפיסגה, השיב הקמרוני: "ניצחנו כי לא ספגנו. שיחקנו טוב גם במשחקים הקודמים, אבל ספגנו בהם יותר מדי. אנחנו חושבים רק על היכולת שלנו ולא על ריאל מדריד".

ראמוס: "המוראל שלנו לא נפגע"

הניצחון של ברצלונה העניק לה פער של שש נקודות בפיסגה הספרדית וזאת כאמור, בזכות התיקו בדרבי של מדריד. ה-1:1 בסנטיאגו ברנבאו קטע רצף בן 10 ניצחונות של ריאל מדריד וחואנדה ראמוס אמר אחרי המשחק: "המוראל שלנו לא נפגע. שש נקודות הבדל מהמקום הראשון זה לא הבדל כזה גדול, זה רק שני משחקים. יש עוד 12 משחקים עד סוף העונה וברצלונה עוד צריכה לשחק נגדנו במדריד".

ראמוס הוסיף: "אם היינו כובשים ראשונים זה היה משנה את התמונה. לרובן היו שני מצבים טובים כשהיה 0:0 ומרסלו גם סחט עצירה מלאו פרנקו. אבל גם לאתלטיקו היו הרבה מצבים".

בינתיים בספרד מדווחים שנציגים של פלורנטינו פרז יצרו קשר עם ססק פברגאס במטרה להנחיתו בברנבאו בעונה הבאה. שמו של קשר ארסנל נקשר כמעט דרך קבע גם בשמה של ברצלונה, בה גדל לפני שעבר ללונדון בגיל 16, אבל אם לשפוט על פי הדיווחים, ריאל מתכננת לחטוף אותו לפני הקטאלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully