וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זאת הייתה הופעה נהדרת של קרלוס"

מי זוכר את הדיבורים על עזיבה של טבז את יונייטד? הארגנטינאי סחט מחמאות מפרגוסון אחרי הניצחון על פולהאם וגם בצ'לסי מרוצים מהחיים

מנצ'סטר יונייטד הביסה הערב (שבת) 0:4 את פולהאם בדרכה לחצי גמר הגביע האנגלי והצטרפה לצ'לסי, שגברה עוד קודם לכן 0:2 על קובנטרי.

אף אחד כבר לא זוכר היום שהשדים האדומים פתחו את העונה בגמגום מסוים, אף אחד גם כבר לא זוכר שרק לפני כמה שבועות ציירה התקשורת הבריטית תמונה לפיה קרלוס טבז עשוי למצוא את עצמו מחוץ לתמונה.

החלוץ הארגנטינאי כבש היום צמד ומאמנו, אלכס פרגוסון, החמיא: "זאת היתה הופעה נהדרת של קרלוס. הוא היה בכל מקום, הראה הרבה אנרגיה, קיבל את הכדור ועשה תנועה נהדרת". המנג'ר הסקוטי התרשם בעיקר, כמו שאר האנשים ביציע, משערו השני של טבז, אז שלח הארגנטינאי טיל מסובב מ-18 מטרים, אל החיבורים של מארק שווארצר. "השער השני שלו במיוחד היה פנטסטי".

גם על ווין רוני, שכבש את השער השלישי של השדים האדומים, היו לפרגוסון רק מילים טובות: "ווין היה מצויין היום. הוא שיחק ביום רביעי והוא רק חזר מפציעה בשריר הירך. לא רציתי לקחת שום צ'אנסים בגלל שאנחנו צריכים אותו ברביעי נגד אינטר". גם שאר הקבוצה קיבלה מילים טובות על ההופעה הערב: "כבר משריקת הפתיחה, כל השחקנים שיחקו עם אנרגיה והנאה. הם יצאו כדי להנות מהמשחק וקיבלו תמיכה גדולה".


אסיין חזר, דרוגבה מאושר

מי שהבטיחה עוד קודם לכם את מקומה בחצי הגמר הייתה כאמור צ'לסי שניצחה בקובנטרי 0:2. הדברים נראים טוב יותר מאז נכנס חוס הידינק לתפקיד המאמן ומי שמרבה לפזר אופטימיות הוא דידייה דרוגבה, שהיה מתוסכל בערך מהרגע בו עזב ז'וזה מוריניו את המועדון.

היום כבש החלוץ מחוף השנהב את השער הראשון של הכחולים ואחרי המשחק אמר: "זו תוצאה טובה ואנחנו בחצי הגמר. 0:2 זו תוצאה טובה לגביע וזה נהדר שנחזור לוומבלי".

בצ'לסי יכולים להיות מעודדים מאוד גם מחזרתו לפעילות של מיקאל אסיין. הקשר הגנאי נעדר מאז אוגוסט בגלל פציעה, אבל היום נכנס כמחליף בדקה ה-65 ודרוגבה אמר: "התגעגענו אליו ואנחנו שמחים מאוד שהוא חזר". אסיין עצמו אמר: "טוב לחזור. התגעגעתי לכדורגל. היה קשה לצפות מהצד, אבל עכשיו אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully