וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל התאוששה, צסק"א דרסה

אחרי שהפסידה לברצלונה ביורוליג, חזרה לעצמה ריאל מדריד וניצחה את חובנטוד בליגה 88:100. צסק"א הביסה 45:79 את סמארה ברוסיה

עוד ערב של משחקים בליגות הכדורסל השונות שוחק היום, כשבמרכזם ניסו חלק מקבוצות היורוליג להתאושש מהמחזור האחרון שעבר עליהן. הערב (שבת), אחת שנחלה הפסד צורב, הלא היא ריאל מדריד, שהפסידה לברצלונה במחזור הקודם, התאוששה מעט עם משחק לא פשוט כלל מול חובנטוד באדלונה, וניצחה אותה 88:110. שתי הקבוצות פתחו טוב, כשריאל מצליחה לפתוח פער ברבע השני של 5 נקודות. חובנטוד הצליחה לחזור, אבל אז הגיע רבע רביעי של 24:31 של שחקניו של חואן פלסה, שהביא להם את הניצחון. אקסל הרוול הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 17 נקודות.

צסק"א מוסקבה המשיכה את המומנטום מהיורוליג גם בליגה, שם היא דרסה ללא רחמים את סמארה, 45:79, בחוץ. דווקא המארחים ירדו ביתרון בסיום הרבע הראשון, אבל אז טסו אלופי אירופה ל-10:29 ברבע השני. סמארה עוד קיוותה לנסות ולחזור, אבל הרע עוד היה לפניה, כשרבע רביעי של 9:22 לזכות קבוצתו של מסינה העמיד את הפער על 34 הפרש. ארזם לורבק הוליך את קלעי צסק"א עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים, אלכסנדר קאון קלע 14 והוסיף 6 ריבאונדים, ויקטור קיירו ואלכסיי שבד הוסיפו 10 כל אחד. רק 5 קלעים עלו על הלוח בסמארה, אותם הוליך קלנסי עם 16 נקודות.

לובן בה משחק איציק אוחנון ניצחה בביתה את ליאז' 72:77. האורחים הוליכו לכל אורך המשחק, כשהיתרון לפני הרבע הרביעי עומד על 8 נקודות, אבל אז התעוררו המקומיים , ורמסו את ליאז' 15:28 ב-10 הדקות האחרונות כדי להשיג את הניצחון. פארפייט ביטי וג'יימס מילר הוליכו את קלעי לובן. איציק אוחנון שיחק רק 5 דקות ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully