וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה הותקפו בסכנין

לטענת הזהובים, אבנים הושלכו לעברם ביציע בו ישבו ואח"כ במגרש החנייה. תלונות קשות של סכנין לשיפוט. לחמן: "המשחק הוכרע מראש"

"מתישהו בסביבות הדקה ה-80 הרגשנו מטר של אבנים שמגיע מחוץ לאצטדיון. טיפסנו לכיוון השורות העליונות וניסינו לתפוס מחסה. ההרגשה הייתה מאוד לא נעימה וזה הפך להיות יותר גרוע", כך סיפר הערב (שבת) אוהד בני יהודה, דרור עוזרי, שנכח במשחק בו ניצחה קבוצתו 0:2 את בני סכנין באצטדיון דוחא בעיר.

עוזרי הוסיף: "אחרי שהמשטרה עיכבה אותנו באצטדיון כ-20 דקות כדי לחכות שאוהדי סכנין יתפזרו לבתיהם, הם פשוט עשו לנו 'אמבוש' במגרש חנייה. קיבלנו גם שם מטר של אבנים. אוהדים של סכנין חיכו לנו שם במטרה לתקוף אותנו שוב".

השלכת האבנים לא נעלמה הערב גם מעיניו של יו"ר בני יהודה, חזי מגן, שהצטרף לאוהדי קבוצתו ביציע והאוהדים האורחים הוסיפו וסיפרו שמספר רכבים ניזוקו במגרש החנייה. שתי ניידות משטרה ורכב נוסף של מג"ב ליווה את האורחים ביציאה מהעיר, עד לכביש הראשי.

בנוסף, אוהדים של סכנין תקפו את אחד העיתונאים שהגיעו למקום בשעה שראיין את חזי מגן וזה סיפר לו על זריקת האבנים. בנוסף, קומץ אוהדים של סכנין המתינו לאייל לחמן בסוף המשחק, קיללו אותו וביקשו שלא יחזור מחר לאמן את הקבוצה.

לחמן רוצה צדק

את עיקר הטענות הפנו היום בקבוצת התחתית מסכנין לשופט אשר כהן ולטענת אנשי הקבוצה השופטים גזלו מהם תשע נקודות במחזורים האחרונים. בסכנין ינסו להגיע לפיתרון בנושא השיפוט ועשויים לפנות להתאחדות או לאיגוד השופטים.

"עבדנו קשה כל השבוע ולא אמרנו מילה לגבי השופטים. התעסקנו רק בכדורגל ובדיוק ההפך קרה", אמר אייל לחמן אחרי המשחק, "המשחק הזה הוכרע מראש. זו הייתה הפעם הראשונה בכדורגל שקבוצה יורדת למחצית ביתרון בלי להגיע להזדמנות אחת".

לחמן הוסיף: "לא יכול להיות שהקוון מרים דגל לנבדל והשופט עוצר את המשחק ולא מתייחס. לא הרבה קבוצות יכולות לחזור מזה. שלטנו ברוב המשחק ושוב כנראה שיתעסקו באגרסיביות ובאדומים של סכנין. לאורך כל השבוע יושבי הראש של הקבוצות שאנחנו משחקים נגדם אומרים שהשחקנים שלהם חוששים והם הופכים את השחקנים שלהם למייללים".

על דרישת האוהדים שיתפטר, אמר המאמן: "להגיד שאני מרגיש טוב לא יהיה נכון, אבל אני יודע מי אני ובמה אני יכול לעזור לקבוצה. ברגע שהשופטים לא יכריעו את התוצאות, אני מאמין שסכנין תשוב למסלול הניצחונות".

עבאס סואן, שהורחק בדקה ה-82, התייחס גם הוא לשיפוט: "השופטים ממשיכים במגמה נגדנו. זה המשחק השלישי או הרביעי שלוקחים לנו את הנקודות. מי זוכר מתי בני יהודה הגיעו למצבים? השופט עשה את כל הבלאגן המגרש. איך יכול להיות שהקון יקרא לו והוא יתעלם?".

בלדוט רוצה אירופה

בבני יהודה היו מרוצים מאוד מהניצחון השישי של הקבוצה בשמונת המשחקים האחרונים וגיא לוזון אמר: "שיחקנו מול יריב שמסתמך על כדורים ארוכים וידענו להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר. לראייה - הם לא הגיעו למצבים. אף אחד לא יודע מה השאיפות שלנו, המטרה שלנו היא רק לנצח את המשחק הבא".

היו"ר חזי מגן אמר: "הסיבוב הזה היה לטובתנו. היה פה משחק טעון מאוד בגלל מצבה של סכנין. המשחק גבל באלימות, אבל אני שמח שניצחנו. נתכונן טוב למכבי חיפה ונקווה שננצח".

אסי בלדוט: "המטרה שלנו היא לסיים בצמרת הגבוהה ולהיות באירופה בעונה הבאה. אני לא מתעסק בטענות של סכנין ואני שמח שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully