וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: על חודו של לודו

שער קטן של לודוביק ז'ולי הספיק לפ.ס.ז' כדי לנצח 0:1 בלוריין ולצמק את הפער מליון לנקודה אחרי שהאלופה הפסידה לליל 2:0

המחזור ה-27 בצרפת סידר הערב (שבת) יום גדוש במשחקים בהם מעורבות קבוצות הצמרת וגם מתח גדולאחרי שליל ניצחה את ליון 0:2 ולמעשה השלימה עליה ניצחון כפול אחרי שהדיחה אותה מהגביע באמצע השבוע. מי שניצלה זאת היא פריס סן ז'רמן שצימקה את הפער לנקודה, אחרי ניצחון חוץ 0:1 על לוריין. טולוז נצמדה למארסיי במקום השלישי בזכות 0:3 מרשים על בורדו, בזמן שהקבוצה של אריק גרטס איכזבה עם 0:0 ביתי נגד ואלנסיין.


ליל - ליון 0:2

ליל זכתה לקיתונות של ביקורת על החלטתה לארח את האלופה בסטאד דה פראנס ולוותר על יתרון הביתיות, אבל בסיומו של יום גרפה גם את הכסף מההכנסות וגם את מלוא הנקודות. רוברט ויטק כבש בדקה ה-61, מישל באסטוס הכפיל שתי דקות לסיום וליל השתיקה את כל המבקרים.

טולוז - בורדו 0:3

הדרבי של דרום מערב צרפת הפגיש את הקבוצה המגמגמת של לורן בלאן עם טולוז המפתיעה, שלא נוצחה מאז נובמבר ויושבת חזק בצמרת הליגה. יוהאן גורקוף מבורדו פגש מן העבר השני את חברו הטוב מימיו בראן, אטיין דידו, אך דווקא הקשר האחורי יליד בורדו, פאנצ'י סירייקס כבש את שער היתרון של טולוז בדקה ה-32. בורדו ניסתה להתאושש מהלם הספיגה, אבל בדקת הסיום של המחצית חטפה את השני מרגלי מלך השערים של הליגה, אנדרה-פייר ג'יניאק, שהעלה את מאזנו ל-16 כיבושים. מוסא סיסוקו נעץ את השלישי, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק.

לוריין - פריס סן ז'רמן 1:0

לאחר ההדחה המשפילה מהגביע הצרפתי בידי רודז, קיוותה פ.ס.ז' לחזור ולהתרכז בליגה, שם הולך לה מצוין בשבועות האחרונים כשהיא מדורגת במקום השני. לוריין ממרכז הטבלה האמינה בכוחה להפתיע, אך נכנעה בדקה ה-22 לשער של לודוביק ז'ולי הוותיק, לאחר מסירת נגיחה של גיום הוארו. בשבוע הבא תארח פ.ס.ז' את היריבה הגדולה ביותר שלה, מארסיי, לקלאסיקו הצרפתי שהעונה חוזר להיות קרב צמרת.

מארסיי - ואלנסיין 0:0

לפני 16 שנה, במחזור הסיום של העונה, נערך משחק בין שתי הקבוצות שהכתיר את מארסיי לאלופה - משחק שבדיעבד התגלה כמכור ובעקבותיו נשרו שתיהן לליגה השנייה. הערב, כשמארסיי חולמת על תואר והאורחים נמצאים בתקופה מצוינת וללא הפסד ב-2009, קרב המוחות בין אריק גרטס לאנטואן קומבוארה לא הוכרע, למגינת לבו של מאמן מארסיי, שראה את שחקניו מחזיקים יותר בכדור אבל שוב לא כובשים בבית מול יריבה נחותה.

נאנסי - לה מאן 2:2
לנאנסי: יוסוף חאג'י (2), אנדרה לואיז (53). ללה מאן: מתיו קוטאדור (26), תורסטן הלסטד (62)

גרנובל - קון 1:2
לגרנובל: סנדי פאיו (30), לארסן טורה (90). לקון: אנתוני דרואן (85)

ניס - מונאקו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully