וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד לא עושה איפה ואיפה

אחרי שניצחה את ברצלונה, סיימה ב-1:1 בחוץ בדרבי עם ריאל. הפער בפסגה עלה לשש, לאחר שבארסה גברה 0:2 על אתלטיק בילבאו

המחזור ה-26 בליגה הספרדית החל הערב (שבת) והליגה ממשיכה להתקרב אל סיומה, אבל מבחינתנו שלא תיגמר לעולם. המחזור נפתח עם משחקיהן של שתי הגדולות והטוענות לכתר, האלופה ריאל מדריד והמוליכה ברצלונה. אחרי שבשלושת השבועות האחרונים הצליחה ריאל לקזז את הפער מ-12 נקודות לארבע, עלה היום הפער לשש, לאחר שריאל סיימה את משחקה הביתי ב-1:1 בדרבי נגד אתלטיקו, בעוד ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיק בילבאו בקאמפ נואו.

למרות שהמשחק בסנטיאגו ברנבאו נגמר רק ב-1:1 הקצב שלו היה פשוט מסחרר עם התקפות מצד לצד והרבה החמצות, בעיקר של אתלטי. אתלטיקו הגיעה ללא רגשי נחיתות, חרף העובדה שהפעם האחרונה שהיא ניצחה בברנבאו הייתה ב-30 באוקטובר 1999, אבל היא שלחה הרבה כלים קדימה והייתה מאוד מסוכנת. מנגד, הרצף האדיר של ריאל, שכלל 10 ניצחונות רצופים בליגה, היה חייב להיעצר מתישהו. את האוהדים הלבנים זה בטח מאכזב שזה קרה דווקא לעיניהם ומול היריבה העירונית השנואה.

בארסה מתחילה להתאושש כנראה מן המשבר בו הייתה שרויה בתקופה האחרונה. הקבוצה של פפ גווארדיולה השיגה נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים בליגה, אבל אולי ההעפלה לגמר גביע המלך החזירה אותה לעניינים, בעיקר כאשר מסי מתחיל לקחת את האחריות בידיים, ומבין שבדיוק כעת נמדדים שחקנים גדולים באמת. ברצלונה קיבלה משחק לא קשה על הנייר, מול מי שהיא תפגוש גם בגמר הגביע ב-13 במאי, אתלטיק בילבאו, וניצחה אותה 0:2, למרות שהיא הייתה יכולה לסיים את המשחק בהפרש גדול בהרבה.

במשחק השלישי שהתקיים הערב גברה ויאריאל על אספניול 0:1 ועשתה צעד משמעותי נוסף בדרך להשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה. פבריציו פואנטס כבש את שער הניצחון לויאריאל בדקה העשרים. לואיס גארסיה החמיץ פנדל לאספניול בדקה ה-65, והשאיר אותה מסובכת בתחתית.

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:1

עם רצף של 10 ניצחונות רצופים וחלום אליפות שלישית ברציפות שנראה חי ובועט, הבלאנקוס הגיעו במצב רוח מרומם לדרבי, נגד היריבה העירונית, שניצחה במחזור הקודם את ברצלונה 3:4 בוויסנטה קלדרון.

ריאל פתחה קצת בהיסוס, אבל בדקה ה-13 שלח רובן טיל, פרנקו הדף, ראול לא הצליח להשכין את הכדור החוזר בשער. בדקה ה-21 פרץ שוב רובן מצוין, אבל במקום למסור, שוב, כאגואיסט גדול בעט, פרנקו עצר. בדקה ה-36 נשלח אגוארו בכדור טוב, חדר לרחבה, אבל בעט מזווית קשה לא מספיק טוב, קסיאס ניפק הדיפה גדולה. בדקה ה-38 עלתה אתלטיקו ליתרון, אחרי התקפת בזק מצוינת. אגוארו עשה דאבל פס עם אויפאלושי במרכז השדה, ומסר לפורלאן, שמול קסיאס לא נכשל.

ראמוס ביצע חילוף כפול, ושתי דקות אחרי שנכנס, היגואין שלח כדור ענק להונטלאר, שהסתובב ושלח טיל מ-15 מטרים לרשת הגבוהה של פרנקו. דקתיים אחר כך אתלטיקו כמעט והחזירה לעצמה את היתרון, אך הכדור שנבעט פגע בקורה. פונגול החמיץ שער בטוח (71), אחרי טעות חמורה בהגנת ריאל. תוך דקה (77) היו לאגוארו שתי החמצות מסמרות שיער.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, לסאנה דיארה, סרחיו ראמוס, פאביו קנבארו, גבריאל היינצה (מיצ'ל סלגאדו, 55), פרננדו גאגו, גוטי (גונזלו היגואין, 55), אריאן רובן, מרסלו, קלאס יאן הונטלאר, ראול (רפאל ואן דר וארט, 84).

הרכב אתלטיקו מדריד: לאו פרנקו, ג'ון היינטיחה (לואיס אמרנטו פריאה, 80), פאבלו, תומאש אויפאלושי, אנטוניו לופז, איגנסיו קמאצ'ו (מאניש, 68), פאולו אסונסאו, מקסי רודריגז (פלורן סינמה פונגול, 61), סימאו סברוסה, דייגו פורלאן, סרחיו אגוארו.

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:2

שתי הקבוצות שעלו באמצע השבוע לגמר גביע המלך נפגשו ביניהן בקמאפ נואו במשחק הליגה. בארסה פתחה טוב ואחרי 17 דקות עלתה ליתרון משער של סרחיו בוסקטס, שנגח כדור חופשי של צ'אבי בצורה מצוינת לשערו של ארמנדו. בדקה ה-32 הכפיל מסי את היתרון של המוליכה כשכבש את השני בפנדל, אחרי עבירה שביצע איראולה על אינייסטה ברחבה.

אינסייטה טיווח את השער ללא מפריע מכ-20 מטרים, הכדור שלו פגע בקורה. המחצית השנייה, כמעט עד סופה, התאפיינה בלחץ אדיר על השער של האורחים מחבל הבאסקים. ברצלונה פשוט 'שכבה' להם על השער והגיעה לאינספור הזדמנויות, אך כנראה שהכדור פשוט מיאן להיכנס במחצית השנייה. סמואל אטו היה הכי קרוב כאשר הכדורים שלו פגעו במשקוף ובקורה, אבל מלבד זאת לבארסה היו עוד המון החמצות.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדז, קרלס פויול (ויקטור סאנצ'ז, 90)ג'רארד פיקה, רפא מרקז, סילביניו, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדראס אינייסטה (איידור גודיונסן, 82), לאו מסי, סמואל אטו, תיירי הנרי.

הרכב אתלטיק בילבאו: ארמנדו, קויקילי, פרננדו אמורבייטה, קרלוס גורפגי, אנדוני איראולה, חאבי מרטינז (גאיסקה טוקרו, 46), פאבלו אורבאיז (אינקי מוניוז, 76), מרקל סוסאטה, פראן ייסטה, איגור גבילונדו, פרננדו יורנטה (חוסבה גרמנדיה, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully