וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר מחקה את הלם ג'נובה

שחקניו של מוריניו חזרו לעיר בה הובסו בגביע על ידי סמפדוריה, וגברו על גנואה 0:2 משערים של זלאטן ובאלוטלי. טורינו - יובנטוס 1:0

המחזור ה-27 באיטליה נפתח הערב (שבת), כשרומא אירחה את אודינזה, אך לא הצליחה לגבות את כל 3 הנקודות, וסיימה איתה בתיקו 1:1. המוליכה אינטר חזרה לג'נובה, שם הושפלה בגביע על ידי סמפדוריה, אך הפעם ניצחה 0:2 את גנואה. מאוחר יותר גברה יובנטוס 1:0 על טורינו בדרבי.

גנואה - אינטר 2:0

בביקור הקודם שלהם בג'נובה רק לפני מספר ימים, נחלו שחקני אינטר מפלה כואבת והובסו 3:0 על ידי סמפדוריה. הערב, מול היריבה העירונית של סמפ, גנואה, ז'וזה מוריניו רווה נחת מניצחון חוץ נאה ושלוש נקודות נוספות בדרך לאליפות, כשבהמשך השבוע מצפה לו הגומלין מול מנצ'סטר יונייטד ואלכס פרגוסון בשמינית גמר ליגת האלופות.

זלאטן איברהימוביץ' חזר מפציעה ישר להרכב ופתח בחוד לצד מריו באלוטלי, כשגם דז'אן סטנקוביץ' ואסטבן קמביאסו תפסו מחדש את מקומם בקישור, לאחר המנוחה באמצע השבוע. כבר בדקה השנייה זלאטן קבע 0:1 בהקשתה נפלאה מעל רוביניו, לאחר בישול של סטנקוביץ', והאה שהפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי.

גנואה אמנם לחצה על שערו של ז'וליו סזאר, אבל דייגו מיליטו וטיאגו מוטה לא ניצלו מצבים קורצים. במחצית השנייה שוב עקצה אינטר במתפרצת, כשכדור שוער של סזאר בדקה ה-61 ליטף את ראשו של איברה ומשם למריו באלוטלי שגילגל לרשת כדור חלש שאיכשהו עבר את מגן גנואה שהמתין על הקו. הפער של הנראזורי מיובנטוס השנייה עומד עתה על 10 נקודות.

טורינו - יובנטוס 1:0

יובנטוס עלתה למגרש באולימפיקו בטורינו בידיעה שאינטר ניצחה ושאם היא רוצה להמשיך לחלום על מאבק האליפות היא תהיה חייבת להוציא שלוש נקודות מהדרבי דלה מולה, אבל זה היה קשה. הגברת הזקנה הגיעה לכמה הזדמנויות טובות, אבל וינצ'נזו יאקווינטה וכריסטיאן פאולסן נעצרו אצל שוער טורו, מתאו סרני. אלא שבדקה ה-81 גם ידו של השוער הוותיק קצרה מלהושיע. פאבל נדבד העלה כדור חופשי, שחקני טורינו יצאו ביקשו ללכוד את שחקני יובה בנבדל, אבל לא הצליחו וג'ורג'יו קייליני נגח מקרוב את השער היחיד במשחק.

רומא - אודינזה 1:1

מנג'ר רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, קיווה לחגוג יום הולדת 50 בסטייל, אבל במקום זה ראה את קבוצתו נופלת לפיגור, מצליחה להשוות, אבל על הדרך מאבדת את דויד פיזארו שנפצע והוא עתה בספק למשחק ליגת האלופות הקרוב מול ארסנל, ובהמשך גם את דניאלה דה רוסי שהורחק. פיליפה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-54, כשנגח את הכדור שהרים לו אנטוניו די נטאלה, והכניע את שוער רומא, דוני. מירקו ווצ'יניץ' השווה עבור רומא בדקה ה-61, ושבע דקות מאוחר יותר כאמור, ספג דה רוסי את האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully