וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "הכל קשור בתקשורת"

אחרי שהפסידו בזוגות, הודה רם כי לא הספיק להתחבר לחדד. לינדשטט: ”מעולם לא הייתי שמח יותר”. מפגינים ניסו להתפרץ לאולם

AP

וידאו: רויטרס
תרגום ועריכה: רן צימט

זה היה ידוע מראש, אבל נראה שאפילו המשטרה השבדית הופתעה מעט היום (שבת) מההפגנות כנגד נבחרת הדייויס של ישראל, שהגיעה לשחק נגד הנבחרת המקומית. כזכור, משטרת מאלמו היתה זו שקבעה כי המשחק ישוחק אל מול אולם ריק, לאחר חששות להתפרעויות של מפגינים, כנגד צעדיה של ממשלת ישראל אחרי המלחמה האחרונה בעזה. במהלך המשחק, נאלצה המשטרה להילחם במפגינים, במטרה למנוע מהם להיכנס. 91 אנשים נעצרו.

בצהריים התכנסו כ-7,000 מפגינים בכיכר העיר, שם שמעו נאומים של מספר דוברים שנאמו בגנות מדיניותה של ישראל בעזה, ובעד זכויותיהם של הפלסטינים. מארגני ההפגנה, שמטרתה היתה להפסיק את המשחק, הצהירו כי היא תהיה שקטה, אך מאוחר יותר התאספו עשרות אל מול האולם הסגור וניסו להתפרץ פנימה. המשטרה מנעה זאת מהם, והם החלו להפנות את זעמם כלפי השוטרים, כשהם מתקיפים אותם וזורקים עליהם ביצים, אך מטרתם לא הושגה, בעוד משחק הזוגות שהתקיים באותו הזמן, נמשך ללא הפרעה.

רם: "הכל קשור בתקשורת"

לא לזאת ציפו ראשי נבחרת הדייויס של ישראל לפני מספר ימים. על הנייר, היו לנבחרת את כל התנאים כדי לעבור את הנבחרת השבדית: המשחק התקיים ללא הקהל הביתי, והשבדים העלו למשחקי היחידים את תומאס יוהנסון, שנמצא הרבה אחרי השיא שלו, ואת אנדראס וינסיגוורה שכלל אינו מדורג. עם זאת, מצאה את עצמה ישראל במצב של 1:1 אחרי משחקי היחידים בהם היתה צריכה להיאבק קשה, והערב (שבת) הפסידה גם במשחק הזוגות, שהעלה את המקומיים ליתרון.

למשחק הזוגות נאלץ קפטן נבחרת ישראל, אייל רן, להרכיב את אמיר חדד, שלא שיחק בנבחרת מזה 7 שנים וכיום מאמן בבודפשט, כתוצאה מפציעתו של יוני ארליך. יחד עם אנדי רם, ניסו הישראלים להעלות את נבחרתם ליתרון, אבל כשלו מול הצמד השבדי, סיימון אספלין ורוברט לינדשטט שניצח 4:6, 6:1, 6:7, 3:6.

אנדי רם, שניסה בכל כוחו להכניס את שותפו החדש אל המשחק, החמיא לחדד בסיום המשחק, אך הסביר כי לא הספיק להתחבר איתו לפני המשחק, וכי סגנון המשחק שלהם שונה: "במיוחד על משטח מהיר, באולם", אמר רם. "עם זאת, בשבועות האחרונים אני משחק עם שותפים אחרים ואני רגיל לשינוי. משחק זוגות טוב צריך לשחק ביחד, והכל קשור בתקשורת. למרות זאת, אני ואמיר עשינו כמה תוצאות טובות בעבר, אז הרגשנו טוב ביחד".

"זאת היתה נקודה חשובה מאוד", המשיך רם. "שני הזוגות שיחקו טוב מאוד היום, ואני מרוצה מהיכולת שלי ושל אמיר היום". למרות ההפסד, החמיא רם ליריביו, ואמר: "אני חייב לברך את הצמד השבדי. הם בצמרת הרבה זמן והם עשו את העבודה טוב יותר מאיתנו. זה היה משחק דייויס קלאסי, מה שהיה כיף עבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לינדשטט: "מעולם לא הייתי שמח יותר"

במחנה השבדי היתה שמחה גדולה סביב הנקודה שהצליחו אספלין ולינדשטט להביא. בפעם שעברה שהשניים הגיעו למפגש הזוגות, הם פגשו שם ברם וארליך, ואז הפסידו את המשחק. הפעם, עם חדד על המגרש, הסיפור היה אחר. "אני חושב שזה היה ההבדל", אמר אספלין. " בשנה שעברה לא הרגשנו שאנחנו חייבים לנצח, כי ידענו שתומאס יוהאנסון היה בכושר מצויין והיה לנו ביטחון ביונאס ביורקמן. השנה זה היה משחק שחובה לנצח".

האיש השמח ביותר במחנה השבדי היה ללא ספק רוברט לינדשטט, שהשיג את ניצחונו הראשון בגביע דייויס. "הייתי מחליף כל תואר בו זכיתי אי פעם עבור זה", אמר לינדשטט. "גביע דייויס היה לי בראש כל הקריירה, ומעולם לא הייתי שמח יותר". קפטן שבדיה, מטס וילנדר אמר לקראת ההמשך: "אני חושב שאנחנו הפייבוריטים לנצח לפחות משחק אחד. לדעתי וינסיגוורה יעשה ללוי חיים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully