וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גם מאיוקה עשוי להחמיץ את הדרבי

חלוץ הצהובים סובל ממתיחה, אך התאמן. האוהדים לשחקנים: "רק תחזירו לנו את הכבוד". שבחון צפוי להיות מחוץ לסגל

רשימת הפצועים של מכבי תל אביב מתארכת לקראת הסיבוב השלישי, לאחר שהיום (ראשון) נודע לקבוצה כי החלוץ עמנואל מאיוקה נפצע במשחק הנוער של המועדון מול מכבי פ"ת. מאיוקה, שסובל ממתיחה, נמצא בספק לדרבי העירוני שייערך מחר בבלומפילד (20:50, ערוץ 10), אך החשש מפציעה חמורה הוסר לאחר שהשחקן התאמן הערב, והוא עשוי להיכלל בסגל למשחק.

פרט אליו יש למנג'ר אבי נמני רשימה ארוכה של חיסורים בסגל לקראת הקרב העירוני היוקרתי: הבלם ליאור ז'אן מורחק, איגור טומאסיץ' מוצהב, והקשר דור מלול שנקע את קרסולו ולא יהיה בסגל להתמודדות. לעומתם, אתמול ערך יוסי שבחון אימון אישי נוסף עם הפיזיולוג בוקי ירון, אך גם הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק.

המנג'ר אבי נמני מתכנן מספר שינויים בהרכב הקבוצה. שרן ייני תורגל בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אורי שטרית ודולי ג'ונסון בקישור האחורי במקומו של טומאסיץ' המוצהב. שינוי נוסף יהיה הצבתו של איליה יבוריאן בחוד ההתקפה לצדו של סקוט סילי. נמני עדיין מתלבט אם להרכיב קשר נוסף במרכז המגרש, ככל הנראה דן רומן, על חשבונו של סילי בחלק הקדמי.

בניגוד לשנים קודמות, הגיעו אמש אוהדי מכבי לאימון המסכם, כפי שנהגו בדרך כלל לפני משחקי דרבי. לפני האימון מילאו מספר אוהדים את קרית שלום בשלטים רבים ועליהם הססמה "רק תחזירו לנו את הכבוד".

עדכון ראשון: 7.3, 14:56
עדכון אחרון: 8.3, 9:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully