וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:2 בסכנין

הכתומים ממשיכים לפזול לאירופה אחרי ניצחון חוץ בדוחא. עטר כבש ראשון, כחלון הכפיל, סכנין סיימה ב-9 שחקנים אחרי הרחקת סואן ופטי

בני יהודה של תחילת העונה לא הייתה מנצחת את בני סכנין בחוץ וכנראה שהיא הייתה מתרצה מתיקו, אבל זו לא תחילת העונה וזו לא אותה בני יהודה והערב הזהובים גברו על מארחהים בדוחא 0:1. גיא לוזון עבר חודשים ארוכים וקשים לפני שהגיע לשכונה, אבל בני יהודה שלו מתחילה להזכיר את מכבי פתח תקוה מלפני כמה שנים, זו שנבנתה מסביב חבורת ישראלים צעירים והגיעה דרך קבע לצמרת.

אלירן עטר כבש היום שוב והוא עשה את זה בדקה ה-16, בארוע שגרר תגובות נזעמות משחקני, אנשי ואוהדי סכנין. אסי בלדוט, שבישל לעטר, קיבל את הכדור והקוון הרים דגל לנבדל, אלא שאשר כהן התעלם והמהלך הסתיים ברשת של עומרי אלון. המחאות לא סייעו למקומיים.

עבאס סואן עוד זכה לראות את הכרטיס האדום 8 דקות לסיום, יאיא פטי הורחק כעבור שתי דקות, הקבוצה המקומית איבדה סיכוי להשוות ותמיר כחלון חתם את התוצאה בדקה ה-90.

הזהובים עלו ל-34 נקודות והוכיחו פעם נוספת שיהיה להם הרבה מה להגיד גם בסיבוב השלישי. סכנין מצידה, תהיה חייבת להבין מתישהו שבעשרה או תשעה שחקנים, קשה להשיג נקודות.

מהלך המשחק

דקה 16: גול! בלדוט הזין את אלירן עטר בכדור עומק, זה לא התקשה לכבוש בבעיטה שטוחה. 0:1 לבני יהודה.

26: יאיא פטי קיבל את הכדור במרכז הרחבה ובעט בחוזקה אל מרכז השער, אבל הכדור פגע באחד משחקני בני יהודה ויצא לקרן.

34: דיוניסיו מנדס שלח פצצה מכ-22 מטרים, הכדור נעצר רק בקורה של איינוגבה.

דקה 82: עבאס סואן ביצע עבירה על תומר חמד, ראה כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 84: גם יאיא פטי ביצע עבירה על תומר חמד וגם הוא הורחק.

דקה 90: גול! תמיר כחלון כבש את השני של בני יהודה וסגר את המשחק. 0:2.

בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי (הורחק, 84), עלא אבו סלאח (איברהים בסיט, 40), באסם גנאים, עבאס סואן (הורחק, 82), חיים בנון, יניב לוזון (יחיאל צגאי, 73), דיוניסיו מנדס (חאלד חלאילה, 62), אחמד קאסום, אבודו אוקצ'ה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (איציק עזוז, 28), מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פדרו גלבאן (תמיר כחלון 68), אסי בלדוט, תומר חמד (הרוויה קובאצ'ביץ' 90), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully