וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 0:1 על הפועל פתח תקוה

שערו הראשון של אוסיי רנספורד בישראל עצר את הנפילה של מכבי חיפה, שניצחה את הפועל פתח תקוה וסיימה את הסיבוב השני כמוליכת הטבלה

למרות היכולת הרעה שהציגה לאחרונה, כולל שני הפסדים רצופים לנתניה ולקרית שמונה, מכבי חיפה שמרה על המקום הראשון והקדימה את יריבותיה. הערב (שבת) עלו הירוקים על כר הדשא בקרית אליעזר בידיעה כי הם עלולים לאבד את הפסגה במחזור הנעילה של הסיבוב השני, והצליחו לנצח 0:1 את הפועל פתח תקוה.

חיפה, ללא קינן, קולמה, קטן ופאנטני, פתחה בצורה מהוססת ולא ממש סיכנה את שערו של שביט אלימלך, מלבד בעיטות מרחוק פה ושם. דווקא פטי נימבה בצד השני הגיע למצב מצוין, אך נעצר פעמיים על ידי ניר דוידוביץ'. אנדרסון ווסט התאושש מתצוגת האימים שלו בנתניה, והציג יכולת סבירה במרכז ההגנה לצד ליאוניד קרפוניק.

לאחר ההפסקה, ועם קבלת הבשורה על כך שנתניה שוב ביתרון, הירוקים העלו הילוך וישבו על שערו של אלימלך. בדקה ה-51 הגיע שער הבכורה של אוסיי רנספורד במדי חיפה, אחרי ששלומי ארבייטמן כשל בניסיון הראשון והגנאי ירה לרשת הגבוהה. שש דקות לאחר מכן רנספורד גם סחט אדום מהמלאבסים, בעקבות פגיעה קשה בו מצידו של אייל שן. גם בעשרה שחקנים פתח תקוה הלחיצה את חיפה, כשאבוחצירא ועזריאל סיפקו תעסוקה לדוידוביץ' ופגשו את המשקוף, אך ללא הצלחה עד לשריקת הסיום..

הקבוצה של אלישע לוי חותמת את הסיבוב השני כמוליכת הטבלה, עם יתרון הביתיות הנלווה לכך, אך היכולת הפושרת שלה דורשת שיפור משמעותי לקראת הישורת האחרונה ועוד לפני כן, לקראת משחק הגביע הקרוב מול הפועל תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 12: נימבה ניסה את מזלו מ-25 מטרים, דוידוביץ' קלט.

דקה 20: כיאל בעט מחוץ לרחבה, אלימלך לקח בקלות.

דקה 22: סספדס הגביה כדור מצוין ונימבה נגח מקרוב, אבל דוידוביץ' הציל פעם אחת וזינק גם על הריבאונד כדי למנוע שער.

דקה 30: ארבייטמן השאיר לבוקולי שסחט הדיפה טובה מאלימלך, והשוער עצר גם את הניסיון של רפאלוב.

דקה 38: אוזן בעט מ-22 מטרים וגרם לדוידוביץ' להשתטח ולהדוף לקרן.

דקה 51: גול! בוקולי שלח את ארבייטמן לרחבה, החלוץ נעצר אצל אלימלך אבל רנספורד הגיע לכדור החוזר וירה מזווית אלכסונית לחיבור. 0:1 לחיפה

דקה 57: אייל שן נכנס בצורה ברוטאלית ברנספורד, למאיר לוי לא נותרה ברירה אלא להרחיקו. פתח תקוה בעשרה שחקנים

דקה 64: ארבייטמן ניסה בהקשתה קלה לכבוש מקרוב אחרי ערבוביה ברחבה, אך הכדור חמק מעל המשקוף.

דקה 73: אבוחצירא בעט כדור חלש שנהדף בקושי על ידי דוידוביץ', עזריאל השתלט על הכדור וירה למשקוף.

דקה 78: אפק השאיר כדור לגולסה, שבעט לפינה וסחט הדיפה מאלימלך.

דקה 88: אפק הגביה כדור לרחבה, ארבייטמן נגח מקרוב החוצה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר, 75), ליאוניד קרופניק, ווסט אנדרסון, פיטר מסיללה, בירם כיאל, אייל גולסה (ישראל זגורי, 84), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עמרי אפק, 69), אוסיי רנספורד, שלומי ארבייטמן.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, גל כהן, איציק כהן, אבי ריקן, קוני ג'קאריג'ה, אייל שן (הורחק, 57), חאיר סספדס (חן עזריאל, 66), שמעון אבוחצירא (איימן אבו סלאח, 84), פטי נימבה, ארמון בן נעים (יוסי רוזן, 52).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully