וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

מכבי נתניה לא הבריקה, אך ניצלה יום חלש של דני עמוס, שוער קרית שמונה, וניצחה 1:2. שכטר (6) ומרין (59) כבשו, חסארמה איזן זמנית (37)

עם סיומו של הסיבוב השני נכנסת ליגת העל למאני טיים שלה, מי למעלה, מי למטה, כל קבוצה נלחמת על האתגרים שלה. מכבי נתניה אירחה הערב (שבת) את עירוני קרית שמונה באצטדיון הקופסא והשיגה ניצחון חשוב 1:2. הקבוצה של לותר מתיאוס, שהפסידה ביום שני בשבוע שעבר בטדי לבית"ר, ממשיכה להידבק לצמרת ולא מרפה. מן הצד השני, עירוני קרית שמונה, שהפתיעה את מכבי חיפה במחזור הקודם, לא השכילה להוציא נקודה והיא תמשיך להיאבק על חייה בליגה.

המשחק בנתניה לא היה מרתק במיוחד, אבל ניכרה בו דרמה קטנה. האמת היא ששלושת השערים לא היו מתוחכמים מי יודע מה והובקעו מטעויות של השוערים, שתיים של דני עמוס, אחת של לירן שטראובר. הטעות של שטראובר הייתה יותר שלומיאלית, אבל הוא עשה רק אחת. ניצחונה של נתניה מבטיח לה לפחות את המקום השלישי לפני פתיחתו של הסיבוב השלישי והיא תחכה לתוצאה של הפועל תל אביב ביום שני בדרבי.

קרית שמונה עדיין קרובה מאוד לאזור הסכנה. העונה, קיבל דני עמוס את הקרדיט בשער, והוא בדרך כלל נותן הופעות משכנעות, אולם במשחק הפעם הוא שגה בצורה חמורה, ולקריה יהיה קשה מאוד במאבקי הירידה אם השוער שלה לא ישרה על ההגנה יותר ביטחון.

כבר אחרי שש דקות העלה איתי שכטר את נתניה ליתרון משער בנגיחה אחרי הרמת קרן. בדקה ה-37 סאלח חסארמה איזן בגול משעשע, אחרי שבעיטה לא חזקה שלו מכ-30 מטרים פגעה בחרמון, שינתה כיוון והטעתה את שטראובר, שלמרות שקרא את כיוון הכדור מעד ולא הצליח להגיע אליו. בדקה ה-59 מרין ניצל הדיפה לא טובה של עמוס כדי לכבוש את שער הניצחון.

מהלך המשחק

דקה 4 - פול קסאני ניסה בעיטה מ-16 מטרים, שחמקה ליד הקורה.

דקה 6 - גול! בניסיון הראשון לשער, כבש נתניה שער יתרון. בלאנקו הרים כדור קרן, שכטר הגיע ראשון ונגח מעל ידיו של דני עמוס, 0:1 לנתניה.

דקה 9 - פרנסמן הוריד לשכטר בראש כדור חופשי, שכטר בעט מזווית קשה מאוד על פי שערו של עמוס, כדור שהתגלגל לרוחב השער ויצא לחוץ מן הצד השני.

דקה 37 - גול! קסאני מסר לקולב, שהשאיר כדור טוב לחסארמה. הקשר שלח כדור לא חזק, שפגע בחרמון ושינה כיוון. שטראובר נתקבע במקום והחליק, הכדור התגלגל לאיטו לפינה וחדר, שוויון 1:1.

דקה 48 - בלאנקו בעט מכ-10 מטרים אלכסונית מהשער בסיבוב, עמוס הדף לקרן.

דקה 59 - גול! בלנאקו הרים שוב קרן, זפאטה נגח, דני עמוס הדף לא טוב, מרין כבש את השער אולי הכי קל בקריירה שלו משני מטרים, היתרון חזר לנתניה, 1:2.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, אוראל דגני, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי (ראובן עובד, 58), איתי שכטר (דלה ימפולסקי, 83), אלברטו זאפטה (אבי כנפו, 74).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר (עידן סרור, 79), לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, יניב לביא, רן קוז'וך, מיגל סבסקו (תומר סוויסה, 60) , פול קסאני, גיא צרפתי, שלומי אביסידריס, טודור קולב (ירו בלו, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully