וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה בישל בניצחון גנק, זיו כבש בניצחון לוקרן

דרור קשטן ראה את אליניב ברדה משחק 90 דקות ומבשל את השער הראשון בניצחון 3:4 על דנדר. זיו כבש ב-2:3 של לוקרן על קורטרייק

גנק הבלגית, בשורותיה משחק חלוץ נבחרת ישראל אליניב ברדה, נפרדה היום (שבת) ממאמנה רוני ואן גנוגדן. בהודעה הרשמית שפירסם המועדון, נכתב: "ואן גנוגדן לקח את ההחלטה על מנת לזעזע את המועדון, בתקווה שהמהלך ירגיע את הרוחות. לדעתו, זו הדרך הטובה ביותר לעזור לגנק".

בכל מקרה, שחקני גנק שמדורגת במקום הרביעי נשמעו להוראות עוזרי המאמן עד היום וניצחו את דנדר 3:4. אליניב ברדה, ששיחק 90 דקות, בישל את השער הראשון לטום דה מול בדקה ה-42. בדקה ה-50 ברדה החמיץ מול שוערה של דנדר, אבל אותו דה מול השתלט על הריבאונד וכבש את השני. ילה פוסן כבש את השלישי לגנק בדקה ה-66, ולאחר מכן דנדר צימקה ל-3:2 משערים של אגנוביץ' (68) וזוקנוביץ' (83). ז'ואו קרלוס הברזילאי החזיר את גנק לעניינים עם שער בדקה ה-87, ושער מצמק נוסף של דנדר כעבור דקה (דויד דסטרום) לא ממש עזר לה. מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, צפה במשחק מהיציע.

חגיגה ישראלית נוספת רשם הערב יואב זיו, שכבש את שער הבכורה שלו בליגה הבלגית. זיו כבש את השער השני ללוקרן בניצחון 2:3 על קורטרייק מהתחתית. קורטרייק הובילה 0:1 משער של ברבוסה בדקה ה-57, דויד יאנצ'יק הישווה בדקה ה-72 וזיו עשה את המהפך כעבור שש דקות. ברבוסה השלים צמד והישווה בדקה ה-84, אבל אבובקאר מ'באיה קאמארה כבש את שער הניצחון ללוקרן כעבור דקה בלבד. זיו שיחק 90 דקות כמו אבי סטרול ועומר גולן שהשלימו שלישיה ישראלית על המגרש.

תוצאות נוספות מהמחזור ה-25 בבלגיה:

אנדרלכט - וורגאם 0:2
גנט - טוביזה 0:2
רוסלארה - מוסקרון 0:2
שרלרואה - בירשחוט 0:0

בימים הקרובים צפוי לחתום מאמן חדש בגנק. הוב סטיבנס, שעזב לאחרונה את פ.ס.וו איינדהובן הוזכר כמועמד בכמה כלי תקשורת, אך במועדון מיהרו להכחיש: "באותה מידה הייתם יכולים לציין את מוריניו כמועמד", אמר הנשיא יוס ואסן. "השמות האלה הם הרבה מעל לתקציב שלנו, ואני יכול להגיד ב-99% שזה לא יהיה סטיבנס".

מי שצפוי להתמנות למאמן הוא ההולנדי סף ורחוסן, שהוביל את הקבוצה לאליפות ב-2002. "יצרנו קשר עם סף", סיפר הדובר אריק גריטס. "הוא נשאר חבר קרוב של המועדון, ייעץ לנו לא מעט מאז עז את איינדהובן וזה הגיוני שנפנה אליו לעזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully