וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספלין ולינדשטט ניצחו את רם וחדד 4:6, 6:1, 6:7, 3:6

ללא ארליך הפצוע העלתה ישראל את אמיר חדד למשחק הזוגות עם רם, אספלין ולינדשטט ניצלו זאת וניצחו 4:6, 6:1, 6:7, 3:6, והעלו את שבדיה ל-1:2

יום המשחקים הראשון במפגש הדייויס בין שבדיה לישראל במאלמו לא היה פשוט לטניסאים הישראלים, ואם הנבחרת הישראלית היתה יכולה עד כה להסתמך על נקודה בטוחה במשחק הזוגות תודות לצמד אנדי רם ויוני ארליך, הרי שעתה, כשחצי מהצמד פצוע ולא יכול לשחק, המצב שונה לגמרי. רם עלה למשחק מול הצמד השבדי, סיימון אספלין ורוברט לינדשטט עם אמיר חדד, שהופעתו האחרונה בנבחרת הדייויס היתה לפני שבע שנים, וזה הורגש מאוד. הצמד השבדי ניצח 4:6, 6:1, 6:7, 3:6, והעלה את שבדיה ל-1:2.

עם פציעתו של ארליך, אייל רן נאלץ לחלק את העומס בין השחקנים, שכן להראל לוי צפוי קרב קשה במיוחד מחר (ראשון) נגד אנדראס וינסיגוורה, ועל כן העדיף להרכיב את חדד, שבתקופה האחרונה מאמן בבודפשט. חדד אכן נראה מעט לא בכושר, אבל חייבים להעריך את ההקרבה שהראה עבור הנבחרת. השבדים ידעו היטב מי החוליה החלשה בצד הישראלי ותקפו את חדד שוב ושוב, אבל דווקא יכולת חלשה של אמדי רם במערכה הרביעית איפשרה לצמד השבדי לזכות במשחק ובנקודה החשובה מאוד לזכות נבחרתם. עכשיו, יהיו חייבים דודי סלע והראל לוי לגבור מחר על שני יריביהם כדי לתת לישראל את הניצחון על נבחרת חלשה מאוד, אותה ללא ספק היא היתה צריכה לעבור.

מהלך המשחק

אנדי רם ואמיר חדד נראו לא טוב בפתיחת המשחק, ובמשחקון ההגשה שלהם הם נשברו ופיגרו 1:0 למרות משחקון צמוד. הישראלים לא הצליחו לאיים במשחקון ההגשות הבא ופיגרו 2:0. שיתוף הפעולה היוצא דופן בין רם לחדד נתן איתות במשחקון השלישי, כשחדד הגיש ורם דאג לנקודות ליד הרשת. השניים שמרו על ההגשות וצימקו ל-2:1. מכאן החלה שמירה על המשחקונים, וגם רם זכה במשחקון הגשה בדרך לפיגור 3:2. חדד ורם היו שקטים בהתנהלות במהלך משחקוני ההגשה, אך התקשו לשבור ונכנעו 6:4.

את המערכה השנייה פתחו רם וחדד בצורה שקולה יותר, חדד שמר על ההגשות שלו ובהמשך הצמד הישראלי השיג שבירה שהעלתה אותם ל-0:2 מרשים. רם חיקה את בן זוגו ושמר גם הוא על ההגשות בדרך ל-0:3. מכאן כל הצמדים שמרו על ההגשות עד המשחקון השישי וההפכפך שבו הצמד הישראלי שוב הצליח לשבור, לעלות ל-1:5 ולהשלים 1:6 במערכה.

אחרי משחקון הגשה מצוין של השבדים, רם היכה שני אסים שהשאירו את אספלין ולינדשטט מעט מתוסכלים בדרך ל-1:1. הצמד השבדי המשיך שם רמת משחק גבוהה ושמר על ההגשות שלו כשהשוויון נשמר (2:2). רם וחדד נקלעו לפיגור במשחקון השישי, אך הצליחו לקחת אותו בדרך ל-3:3. השבדים עלו ל-4:5, והיו רחוקים נקודה אחת מלקחת את המערכה, אבל רם וחדד נאבקו דקות ארוכות, והצליחו להשוות. הישראלים כמעט ושברו בעצמם, אבל השבדים שמרו על ההגשות, והמערכה הלכה לשובר שיוויון. המומנטום עבר אל הצמד השבדי שעלה ל-3:6, והחטאה ברשת של חדד הביאה לשבדים את המערכה, 6:7.

חדד שמר על ההגשות בפתיחת המערכה הרביעית, וכך גם הצמד השבדי, אבל הישראלים נאלצו להיאבק קשה כדי לשמור על ההגשות, בדרך ל-2:3. אספלין ולינדשטט הגישו טוב, אבל אז הגיע עוד משחקון הגשה קשה של רם, והשבדים ניצלו זאת כדי לשבור ולעלות ל-3:4. משם והלאה המומנטום היה בידיהם של השבדים, ולמרות שרם עוד ניסה בסיום להכניס מוטיבציה לבן זוגו, היה זה מאוחר מדי, והלחץ עתה עובר לדודי סלע והראל לוי, שיהיו חייבים לנצח מחר את שני המשחקים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully