וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיזאצ'ו יוסף סיים שמיני באליפות אירופה באולם

הרץ הישראלי לא הצליח לשפר את שיאו הישראלי מהמוקדמות בריצת ה-3,000. מעיין פורמן (גובה) ואסף מלכה (60 מ') כשלו במוקדמות

הרץ הישראלי גיזאצ'ו יוסף סיים היום (שבת) במקום השמיני בגמר ריצת ה-3,000 מטר באליפות אירופה באולם שמתקיימת בטורינו. יוסף הוא למעשה האתלט הישראלי היחיד (מתוך שישה) שהצליח להעפיל לגמר באליפות הזאת, אלא שבמעמד הזה הוא לא הצליח לשפר את שיאו האישי, וסיים בזמן של 8:01:78 דק'. מו פראח הבריטי, אלוף אירופה לשעבר בריצות שדה, ניצח בזמן מצויין של 7:40:17 דק'.

היום השני של אליפות אירופה באתלטיקה לא ממש האיר פנים לשני האתלטים הישראלים הנוספים שהתחרו בו. הקופצת לגובה מעין פורמן הישוותה את שיאה באולם כשקבעה 1.75 מ' במוקדמות, אבל זה לא הספיק לה כדי לעלות לגמר. פורמן בת ה-22 פתחה עם רף נמוך יחסית של 1.70 מטר ועברה אותו בקלות. בהמשך היא העלתה את הרף ל-1.75 וגם אותו עברה בניסיון הראשון. רף 1.80 מטר כבר היה גבוה לה והיא פסלה בשלוש הקפיצות הבאות שלה. בלאנקה ולאסיץ' הקרואטית סיימה ראשונה כשעברה ללא קושי גובה של 1.85 מטר בניסיונה הראשון.

אסף מלכה, שהשתתף במוקדמות ל-60 מטר, סיים בצורה מאכזבת ולא העפיל לחצי הגמר. מלכה סיים אחרון את מקצה מספר שלוש בזמן של 7.04 שניות, זמן חלש מאוד שהיה רחוק מלהספיק כדי לעלות לשלב הבא. את התחרות עצמה סיים מלכה במקום האחד לפני אחרון.

הקופץ לגובה הרוסי, איבן אוחוב, שהתפרסם כשקץ שיכור בתחרות היוקרתית בלוזאן בספטמבר האחרון, ניצח הפעם בקלות עם קפיצה של 2.32 מטרים. גם דווין צ'יימברס, אתלט נוסף שעורר מחלוקת כשהושעה בעבר לארבע שנים בגלל שימוש בחומרים אסורים, מרשים לטובה בטורינו. צ'יימברס הבריטי קבע את הזמן הטוב ביותר בחצי גמר הריצה ל-60 מטרים, אחרי שעצר את השעון ב-6:42 שניות ושיפר את השיא האירופי. התוצאה הזאת רחוקה בארבע מאיות משיאו העולמי של מוריס גרין.

תוצאה מרשימה נוספת השיג קופץ המשולשת האיטלקי פאבריציו דונאטו, שניתר ל-17.59 מטרים וקבע שיא אליפות. בהיעדרה של ילנה איסינבאייבה, ניצחה בתחרות הקפיצה במוט לנשים בת ארצה יוליה גולובצ'יקובה, שקבעה 4.75 מטרים. קסניה באלטה האסטונית ניצחה בתחרות הקפיצה לרוחק לנשים עם 6.87 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully