וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו: "אגוארו לא עקבי מספיק כדי להיות חלוץ טוב"

בלם ריאל מדריד מלהיט את האווירה לקראת הדרבי בו אתלטיקו תחפש ניצחון ראשון מאז 99' (21:00, 5+). ברצלונה - בילבאו (21:00, 5)

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט, מערכת וואלה!

בשבוע שעבר, העיר מדריד צהלה ושמחה. הבלאנקוס ניצחו את אספניול והקולצ'נרוס השלימו דאבל על קטאלוניה עם 3:4 מדהים ובלתי נשכח עם בארסה. בשבת (21:00, שידור חי ב-5+) השתיים נפגשות למשחק הכי גדול בספרד חוץ מהקלאסיקו.

ברצלונה מצידה, תנסה להתאושש מהמשבר שכלל שלושה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים במשחק הבית מול בילבאו (21:00, ספורט 5), אותה גם תפגוש בגמר גביע המלך. בבארסה יחזיקו אצבעות לאתלטי ויקוו להגדיל את הפער, שכבר עמד על 12, והצטמצם לארבע בלבד. במשחק נוסף, תארח ויאריאל את אספניול (23:00).

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד (21:00, 5+)

עם רצף של 10 ניצחונות רצופים וחלום אליפות שנראה חי ובועט, הבלאנקוס מגיעים במצב רוח מרומם לדרבי. דווקא תחת חואנדה ראמוס, ריאל נראית יציבה מאי פעם. ההגנה לא סופגת שערים והחבורה בלבן משחקת כמו קבוצה ולא כמו אוסף של אינדיבידואלים. פפה ייעדר מהמשחק ומיצ'ל סלגאדו יתפוס את מקומו, כאשר סרחיו ראמוס יוסט לעמדת הבלם.

גוטי צפוי לפתוח על חשבונו של אריין רובן, אותו שומר ראמוס למפגש בליגת האלופות מול ליברפול, בעוד ווסלי סניידר מורחק. ראמוס: "מתוך 18 השחקנים שיש לי כולם שחקנים פותחים וכולם חשובים. אם אשאיר שחקן כזה או אחר בחוץ זה לא משנה, כי יש מוטיבציה גדולה לנצח בדרבי. זה לא ישנה אם אשאיר מישהו בחוץ".

מאמן הבלאנקוס, שהודה כי למשחקי הדרבי יש "טעם מיוחד", אמר כי הוא מצפה "לאתלטיקו שתרצה מאוד להמשיך לנצח. הם נאבקים כדי להתברג בין ארבע הראשונות, יש להם קבוצה נהדרת ואני יודע שזה יהיה משחק קשה".

הפעם האחרונה שאתלטיקו ניצחה בדרבי הייתה ב-30 באוקטובר 1999, אז כבש ג'ימי פלויד הסלבנק ההולנדי צמד בברנבאו. קרוב לעשור מאוחר יותר, ולאחר רצף כישלונות והפסדים, הקולצ'נרוס ישמחו לתקוע מקל בגלגלים של היריבה השנואה. על הדרך, רוצים בקלדרון לחזור למאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.

"מי שמעוניין בתיקו מפסיד", אמר המאמן, אבל רסינו, "השתתפתי בהרבה משחקי דרבי בתור שחקן, אז זה הניסיון שלי. אלה משחקים יפים עם הרבה רגשות ואינטנסיביות. זו השאיפה הכי גדולה של מאמן. אתלטיקו צריכה לתת הכל, אבל לתת כבוד ליריבה, שחווה תקופה טובה. אבל לא צריך לפחד מהם. צריך לשחק עם שקט וקור רוח".

ובינתיים מי שדואג שלא יהיה משעמם גם מחוץ למגרש הוא פאביו קנבארו, שחקנה של ריאל, שהתסיס הבוקר את האווירה כש"הדליק" את סרחיו אגוארו, אותו הוא יפגוש הערב ואמר כי "קון" לא מגלה יכולת עקבית, מה שמראה שהוא לא שחקן טוב עדיין.

"אגוארו טוב באחד על אחד, אבל הוא עדיין לא מצוין", אמר קנבארו. "אני לא אומר שהוא לא טוב בגלל שאם אני אגיד את זה, הוא יכבוש צמד. הוא מפספס יותר מידי הזדמנויות לחלוץ. הוא צעיר והוא צריך ללמוד. הוא יהיה טוב". על דייגו פורלאן הוא הוסיף: "אני אוהב אותו. הוא רץ הרבה, בועט בשתי הרגליים, לוחץ, אינטיליגנטי ומהיר".

ברצלונה - אתלטיק בילבאו (21:00, ספורט 5)

ברצלונה במשבר. הקבוצה האימתנית של תחילת העונה מראה בתקופה האחרונה סימני מדאיגים של צליעה. החמישיות והשישיות, הדריבלים של מסי, הגולים של אטו והתחייה של הנרי נראים רחוקים מאוד בחודש האחרון. תיקו בבטיס, הפסדים לאספניול ולאתלטיקו ותיקו מול ליון בליגת האלופות, הכניסו את המערכת לסחרור. כעת, פפ גווארדיולה מבקש דבר אחד - ניצחון שיוריד את הלחץ.

"בבית אנחנו תמיד צריכים לנצח", אמר המאמן. "מעכשיו ועד סוף העונה אין שביתת נשק. אין זמן להירגע. הכוונה שלנו היא לשחק טוב יותר מבמשחקים האחרונים". גווארדיולה יחסר את מרטין קאסרס ודני אלבס המושעים וכן את גבי מיליטו ואריק אבידל הפצועים.

שתי הקבוצות עלו באמצע השבוע לגמר גביע המלך, שייערך ב-13 במאי. בעוד ברצלונה עשתה זאת בצליעה עם 1:1 במאיורקה, הבאסקים הפכו פיגור במשחק הראשון לניצחון 0:3 על סביליה כשהחלוץ, פרננדו יורנטה, נמצא בכושר מצוין. המאמן, חואקין קפארוס, חושש מהאפקט: "צריך לשכוח מהגביע. אנחנו צריכים עוד 10 או 11 נקודות כדי לא להסתבך בתחתית ואני מקווה שנשיג אותן במהרה".

קפארוס התייחס ליריבה הפצועה בדימוי ציורי. "כשהאריה כנוע ואתה מכניס את היד לתוך פיו, שום דבר לא קורה. כשהוא כועס, הוא נושך את היד ותולש את הזרוע יחד איתה".

ויאריאל - אספניול (23:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully