וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: איתות לפני גמר הגביע

שישה ימים לפני המפגש ביניהן בגמר הגביע, מכבי ראשל"צ ניצחה בחוץ את אס"א ת"א 27:34 בליגה. הפועל ראשל"צ הביסה את נס ציונה

שישה ימים לפני המפגש ביניהן בגמר גביע המדינה. מכבי ראשון לציון ניצחה בחוץ את אס"א תל אביב 27:34 ואולי שלחה איתות על העומד לבוא. ראשון פתחה מצויין את המשחק והובילה 0:4 ו-6:10, כשיואן רושקה לבדו כובש חמישה שערים. אס"א הצליחה לצמק לקראת סוף המחצית ל-12:11, אך האורחים הצליחו שוב לפתוח פער וירדו למחצית ביתרון 12:17. במחצית השנייה המשיכה ראשל"צ לרוץ וכבר פתחה פער של 10 שערים, 27:17. עד הסיום הצליחה אס"א לצמק מעט, אך הפסידה בסיום 34:27. המצטיינים בשורות המנצחים היו רושקה, שחר הבר ואריאל רוזנטל.

האלופה, הפועל ראשון לציון, התאוששה מההדחה מהגביע לפני שבוע וניצחה את א.כ נס ציונה 16:32 (8:18). ראשל"צ הובילה לאורך כל המשחק וניצחונה לא הוטל בספק. בעקבות הניצחון היא פתחה פער של שלוש נקודות על פני אס"א ת"א השלשית. נס ציונה ירדה בעקבות ההפסד למקום החמישי.

מכבי תל אביב, שהפסידה לאס"א בחצי גמר הגביע, רשמה ניצחון דחוק על האחרונה בבית העליון, א.ס רמת השרון 24:26. בחמש הדקות האחרונות התעורר הזר של תל אביב, עמי צ'קאמיקה, שהיה עד אז חלש יחסית, כבש שלושה שערים חשובים והבטיח את ניצחונה של קבוצתו. הניצחון העלה את ת"א למקום הרביעי.

בבית התחתון גובר המתח בתחתית, שהופכת להיות צמודה יותר ממחזור למחזור. עירוני פתח תקוה ממשיכה במסע ההיחלצות מהמקום האחרון, לאחר שניצחה היום בחוץ 21:22 את מ.כ חולון, וסיבכה גם אותה בתחתית. בוגדן מרקוביץ' הוביל את כובשי פתח תקוה עם שישה שערים. אוהד מדמוני ורועי רחמים הוסיפו חמישה כל אחד לזכות המנצחים. פ"ת עלתה למקום הלפני אחרון בזכות הפרש שערים טוב יותר מזה של א.ס סביון.

סביון, העולה החדשה, אירחה את הפועל רמת גן ונפרדה ממנה ב-30:30. סביון השוותה שניות ספורות לסיום והרבה לכבוש עבורה הזר מאנדיי סאט, עם 10 שערים. ברמת גן בלטו אייזיק אקה עם שמונה שערים, אלירן רן וגיא קנרי עם חמישה כל אחד. סביון ירדה בעקבות התוצאה למקום האחרון. רמת גן ירדה למקום הרביעי בבית.

מכבי קריית מוצקין רשמה ניצחון מרשים, 21:34 על מוליכת הבית, בני הרצליה וברחה קצת מסכנת התחתית. איתי גושן כבש במשחק 10 שערים, מאור אפוטה כבש שישה משלו. הניצחון העלה את מוצקין למקום השלישי בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully