וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע האנגלי: רביעייה בדרך לקוואדרפול

רגע לפני הגומלין מול אינטר, הביסה מנצ'סטר יונייטד 0:4 את פולהאם, ועלתה לחצי גמר הגביע. גם צ'לסי כבר שם אחרי שניצחה 0:2 בקובנטרי

מאבקי הצמרת והתחתית בפרמיירליג פינו היום (שבת) את מקומם לשני משחקים ברבע הגמר הגביע האנגלי. כשבמרכזם עמדה החגיגה של מנצ'סטר יונייטד. קבוצתו של פרגוסון, שעדיין מנסה לרדוף אחרי חלום הקוואדרפול, עשתה צעד נוסף ורעשני בכיוון הנכון, כשהביסה 0:4 את פולהאם ברבע גמר הגביע האנגלי, ועלתה לשלב חצי הגמר. חוס הידינק שמר על מאזנו המושלם בצ'לסי, כשקבוצתו ניצחה 0:2 את קובנטרי והעפילה בעצמה לחצי הגמר.

במשחק מהפרמייר ליג, סיימו טוטנהאם וסנדרלנד בתיקו 1:1 מאכזב, באיצטדיון האור. טל בן חיים פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בשורות סנדרלנד, שהיתה קרובה מאוד לניצחון, אבל שער בדקה ה-89 של רובי קין הציל את קבוצתו של הארי רדנאפ מהפסד חוץ.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 4:0

רגע לפני שהיא ניצבת למשחק העונה שלה עד כה, מול אינטר בליגת האלופות, הראו השדים האדומים שהם מוכנים לגמרי, כשמעל לכולם עמד ארגנטינאי אחד. בדקה ה-20 התחילה החגיגה של קרלוס טבז, כשמנצ'סטר קיבלה קרן, רוני נגח את הכדור הראשון, וטבז שעמד בסמוך לקורה השמאלית נגח בקלות מחצי מטר פנימה. בדקה ה-31 היה רוני קרוב לכבוש בעצמו כשקיבל כדור רוחב נהדר, אבל שלח את הכדור אל הקורה והחוצה. ואז הגיע הרגע היפה במשחק: טבז לקח את הכדור בדקה ה-35 במרכז השדה, הגיע מול שלושה מגינים, חתך ימינה ומ-18 מטרים שלח כדור נהדר שהכניע את שווארצר.

פולהאם ניסתה לחזור, אבל 5 דקות מפתיחת המחצית השניה הצטרף רוני אל המסיבה, כשבעיטה שטוחה שלו מקצה הרחבה הלכה אל הפינה הימנית כדי לקבוע 0:3. אלא שיונייטד לא אמרה את המילה האחרונה, ובדקה ה-81 סגרה את הסיפור עם הרביעי שלה, כשג'י סונג פארק עבר את ארון יוז ושלח את הכדור אל הפינה הימנית כדי לסגור ניצחון ענק לשדים האדומים.

קובנטרי - צ'לסי 2:0

כשזכרונות ההדחה מול ברנסלי באותו שלב של המפעל בעונה שעברה עדיין טריים בזכרונה, יצאה צ'לסי למפגש חוץ קשה מול הסקיי בלוז, שהדיחו בסיבוב הקודם את בלקבורן ומדורגים במקום ה-13 בצ'מפיונשיפ.

חוס הידינק, שמחזיק במאזן מושלם כמאמן הכחולים, הגיע ללא ניקולא אנלקה ודקו, בעוד אשלי קול הופיע לבסוף בהרכב לאחר השבוע הפרוע שעבר עליו, ומייקל אסיין חזר אחרי חצי שנה והמתין על הספסל. דידייה דרוגבה המשיך במגמת השיפור שלו בקדנציית הידינק, כשכבש בדקה ה-15 את הראשון של צ'לסי.

במחצית השנייה החליף ריקרדו קווארסמה את סלומון קאלו, ובדקה ה-72 ניצח הפורטוגלי על מתפרצת אותה סיים הבלם אלכס כמו חלוץ גדול. שבע דקות לפני כן הגיע הרגע הגדול של אסיין, שרשם דקות ראשונות מאז אותה פציעה קשה ועלה למגרש במקום ג'ון אובי מיקל. צ'לסי שמרה על התוצאה עד הסיום והעפילה לחצי הגמר.

סנדרלנד - טוטנהאם 1:1

התרנגולים הגיעו במצב רוח מרומם אחרי שבתחילת השבוע הביסו את מידלסברו 0:4 .אלא שקבוצתו של רדנאפ היתה קרובה מאוד לצאת בידיים ריקות מאיצטדיון האור, ורק שער מאוחר של רובי קין העניק להם נקודה יקרה. קיירן ריצ'ארדסון פרץ לרחבה ושלח כדור נהדר אל הפינה השמאלית, כדי לקבוע 0:1 כבר בדקה ה-3. טל בן חיים פתח בהרכב סנדרלנד ונאבק במשך 90 דקות כדי לעזור לקבוצתו על התוצאה. אלא שדקה לסיום הגיע רובי קין. טוטנהאם יצאה למתפרצת, דארן בנט שלח כדור לכיוון הרחבה שם עמד קין, והחלוץ שלח את הכדור אל הפינה הימנית כדי להכניע את פולופ, ולהביא את השיוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully