וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון חזרה לנצח

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון גברה קבוצתו של שייע פייגנבוים 1:2 על כפר קנא. נס ציונה עדיין ראשונה אחרי 0:2 בטירת הכרמל

המחזור ה-22 בליגה הארצית נערך היום (שישי), ובסיומו התחדד ראש החץ בצמרת הטבלה, כששתי המוליכות, סקציה נס ציונה והפועל אשקלון, ניצחו ופתחו פער של ארבע נקודות מהדולקות אחריהן, הפועל נצרת עילית ועירוני ראשון לציון, שסיימו את המפגש ביניהן בתיקו 0:0.

עירוני טירת הכרמל - סקציה נס ציונה 2:0

בשבוע שעבר טיפסה נס ציונה למקום הראשון אחרי 0:5 גדול על אום אל פאחם, והפעם הסתפקה הסקציה בניצחון צנוע יותר, דווקא מול קבוצת ההגנה הגרועה בליגה, שאיפשר לה לשמור על הבכורה שבוע נוסף. אחרי מחצית נטולת שערים כבש אופיר חמו את הראשון לאורחים בדקה ה-48, ושי אבוקסיס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-66.

מכבי כפר קנא - הפועל אשקלון 2:1

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, סוף סוף זכתה קבוצתו של שייע פייגנבוים לחייך עם שלוש נקודות חשובות שבלמו את המומנטום השלילי. בדקה ה-12 היה נדמה שהאשקלונים ימשיכו לצלול כשאבי מלכה העלה את כפר קנא ליתרון, אבל בדקה ה-75 איזן זוהר ביצ'ה את התוצאה, ואחרי הרחקתו של מוחמד שחברי כעבור שלוש דקות ניצלו האורחים את היתרון המספרי שלהם וינון ברדה כבש את שער הניצחון בדקה ה-87.

הפועל נצרת עילית - עירוני ראשון לציון 0:0

הכתומים הגיעו למפגש הצמרת אחרי הניצחון הגדול על טירת הכרמל בשבוע שעבר (1:6), אבל לא הצליחו למצוא את הרשת מול נצרת עילית, ששמרה על מאזן נקודות זהה לזה של יריבתה ועל מקום טוב בחלק העליון.

הפועל מרמורק - בית"ר/שמשון תל אביב 0:2

מי שהייתה יכולה לנצל את התיקו בנצרת עילית ולטפס למקום השלישי היא בית"ר/שמשון, אבל התל אביבים יצאו ללא נקודות מרחובות כשנכנעו לשער של ניסים בן דוד בדקה ה-63 ולעוד אחד של עומרי עטייה בתוספת הזמן.

עירוני בת ים - הפועל בני ג'דידה 0:1
לבת ים: מתי אברהם 23.

הפועל אום אל פאחם - הפועל בני טמרה 2:0
לטמרה: נתן שקורי 72, אדם וייר 80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully