וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בני יהודה: גישה חדשה או גישה ישנה?

שחקנים בבני יהודה נותנים קרדיט למאמן לוזון על הגישה החדשה שמביאה תוצאות. בסכנין דורשים: להמשיך עם האגרסיביות, אבל בחוכמה

שחקני בני יהודה סיימו הבוקר את ההכנות לקראת משחק החוץ של הקבוצה מחר (שבת, 19:00, דוחא), נגד בני סכנין. הזהובים, שחזרו בשבוע שעבר למסלול הנצחונות, רוצים לסיים את העונה הרגילה בין שש הראשונות, מה שיעניק להם אירוח של משחק ביתי נוסף לקראת שיבוץ המשחקים של הסיבוב השלישי. בבני יהודה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות, ומקווים לחזור עם שלוש נקודות שיחזקו את מעמד הקבוצה בחלק העליון של הטבלה. שלא לציטוט אומרים גורמים במועדון ש"כרטיס לאירופה הוא אחד מהיעדים שלנו לעונה", ומקווים שניצחון מול סכנין יקרב אותם למטרה.

לראשונה מזה זמן רב, יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון, סגל כמעט מלא, לאחר שכל השחקנים למעט הקשר אלי אברבנל (שסובל מקרע ברצועה הפנימית בברך וצפוי להעדרות של שלושה שבועות נוספים), החלימו מפציעותיהם וממחלותיהם והם כשירים להתמודדות. לוזון לא יערוך שינויים בהרכב הפותח ואותם 11 שפתחו מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר, ייפתחו גם מחר בסכנין. כפיר אדרי ועוז ראלי יתופקדו בעמדות המגנים, כאשר קובי מויאל ומהראן ראדי יפתחו בקישור האחורי. תומר חמד, שכבש את שער הבכורה שלו בשבוע שעבר, יתופקד שוב בחלק הקדמי לצידו של אלירן עטר.

הבוקר נערכה האסיפה הטקטית של הזהובים, בה הקרין לוזון לחניכיו קטעים ממשחק הניצחון מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר. "על פי האסיפה אני בכלל לא יודע מול מי אנחנו משחקים וככה צריך להיות", אמר היום אחד משחקני הקבוצה בתום האימון, "גיא מדבר כל הזמן רק עלינו בלי להתייחס בכלל לזהות היריבה. הוא הביא גישה חדשה למועדון ובינתיים זה מוכיח את עצמו והביא לנו הרבה נקודות יקרות העונה. יש לנו קבוצה מצויינת וזה באמת לא חשוב מול מי אנחנו משחקים. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו והכל יהיה בסדר", הוסיף השחקן.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תומר חמד, אלירן עטר

"אל תתנו לשופט סיבות להרחיק אתכם"

בני סכנין סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק. בקבוצה רוצים בעיקר לשכוח את השבוע האחרון, אחרי אין ספור ביקורות שספג המאמן אייל לחמן על שיטה האגרסיבית בה משחקת סכנין, ועל שבירת הרגל של שי אבוטובול על ידי אובודו אוקוצ'ה. מעל הכל, רוצה הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות בעיקר מול הקהל הביתי שלה, שראה העונה את סכנין מנצחת רק שלושה משחקים בלבד בדוחא, ומחלצת עוד תוצאת תיקו אחת מול בית"ר ירושלים במחזור הראשון.

בסכנין בעיקר מפחדים מעוד טעויות שיפוט, שלטענתם הביאו גררו הפסד של שש נקודות בשני המחזורים האחרונים. יו"ר הקבוצה, חסן אבו סלאח, נכנס היום לפני שהתחיל לחמן את אסיפת הקבוצה, וביקש מהשחקנים בעיקר להיות חכמים על המגרש: "אל תתנו לשופט סיבות להרחיק אתכם", אמר אבו סלאח. "תמשיכו להילחם במגרש, אבל לא בצורה שתמצאו את עצמכם מחוץ לו עם כרטיס אדום".

לאחר דבריו של היו"ר, לחמן שם דגש בעיקר על הנעת הכדור בחלק הקדמי של הקבוצה. המאמן היה מאוד מרוצה מהמשחק מול הפועל תל אביב, בו סכנין שלטה ברובו, אבל לא השכילה לנצל את היתרון במגרש על מנת להבקיע שערים. לחמן גם ביקש מהשחקנים להיזהר מאלירן עטר, החלוץ המוכשר של הזהובים.

השבוע בסכנין היה קשה גם בגלל רשימת הפצועים שנערמה השבוע. טל חן קרע את שריר התאומים בירך וייעדר כחודש. אליו הצטרף גם חמד גנאים, שנפצע במשחק מול האדומים בשבת, ולא יעמוד לרשותו של לחמן מחר. גם עלי עותמן, איתן עזריה ואושרי גיטא לא התאמנו השבוע באופן סדיר, אבל שלושתם אמורים להיות כשירים. עבאס סוואן וחאלד חלאילה, שריצו הרחקה עקב צהובים בשבוע שעבר, יחזרו להרכב, כשאת מקומו של חן בהגנה יתפוס חיים בנון. גיטא, שהיה בין הטובים בשבוע שעבר, יחזור לספסל משום שרק היום חזר להתאמן לאחר מחלה. לחמן עדיין מתלבט לגביי מחליפו של גיטא, כאשר האופציות הן איברהים באסיט או דיוניסיו מנדס. כרגע, נראה כי דווקא בסיט יועדף על מנדס, למרות משחקו הטוב בשבוע שעבר.

התלבטות נוספת אצל מאמן סכנין היא בין יחאיל צגאי ויניב ולוזון, שאחד מהם אמור לעלות במקומו של גנאים בקישור. לפי האימון היום יועדף לוזון בהרכב, אבל לחמן יחליט רק מחר לפני המשחק על איוש עמדה זו.

השוער הצעיר, עומרי אלון, יעלה במקומו של מאיר כהן המורחק בפעם השניה העונה. הופעתו הקודמת בליגה של אלון היא לא משהו שהוא ירצה לזכור, כשהקבוצה סםגה רביעייה מאשדוד. אלון מקווה שסכנין תצא מחר עם היד על העליונה: "אני חלק קטן מכל הקבוצה", אומר השוער. "אני מקווה שנציג יכולת טובה ונצליח להשיג נקודות שמאוד חשובות לנו. אני מקווה שבחלק שלי אעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי, חיים בנון, באסם גנאים, עבאס סוואן, חלאד חלילה, יניב לוזון (יחיאל צגאי), אחמד קאסום, איברהים באסיט (דיוניסיו מנדס), אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully