וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל לשרוק נגד רונאלדו, כי הוא שחקן גדול כל כך"

פרגוסון חושב שהיכולת של כוכב יונייטד על המגרש היא הסיבה ליחס הלא הוגן מצד השופטים. ונגר מאשים את היהירות של הפורטוגלי

ארסן ונגר מאמין כי היוהרה של כריסטיאנו רונאלדו היא הסיבה שהשופטים לא שומרים עליו מול מגיני היריבה. כוכב מנצ'סטר יונייטד קיבל צהוב במהלך גמר גביע הליגה מול טוטנהאם, אף על פי שהילוכים חוזרים הראו כי הפורטוגלי הוכשל על ידי לדלי קינג. מול ניוקאסל באמצע השבוע, עבירה גסה של סטיבן טיילור לא קיבלה תגובה מהשופט.

"לפעמים היהירות שלו פרובוקטיבית", אמר מאמן ארסנל. "אבל זה לא בסדר כשלא מגינים על שחקן". ונגר הוסיף כי הוא הזדהה עם רונאלדו, אחרי תיקול קשה של אלן סמית' מניוקאסל, שגם הוא לא ספג שום עונש. "כל תיקול גרוע שלא זוכה לעונש זה לא בסדר".

מנג'ר יונייטד, לאכס פרגוסון, בחר לתלות את האשמה בשופטים עצמם: "רונאלדו הוא מטרה נוחה לשופטים. קל לשרוק נגדו, כי הוא שחקן גדול כל כך ומהולל כל כך. כשהוא משחק בחוץ, כל הקהל שורק לו בוז, והוא צריך להתמודד עם זה, אבל זה לא עוזר לו".

ואם תשאלו את הכוכב הפורטוגלי, הוא נותן למגינים שמנסים לעצור אותו את חמת הספק: "על המגרש אני מטרה של מגינים, אז קשה להימנע מכל מיני דברים, אבל מעולם לא היו לי בעיות חמורות". רונאלדו גם חושב שיונייטד לא תלויה אך ורק בו: "אני לא מסכים כשאנשים אומרים שבשביל לעצור את יונייטד, צריך לעצור את כריסטיאנו. אני לא אוהב כשאומרים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully