וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התדריך של האוהדים

ההכנות לדרבי התל אביבי מעלות הילוך. אוהדי מכבי תל אביב תלו לשחקנים שלט ענק באימון, עם הציטוט של אנטבי מהדרבי האחרון ("שחקני מכבי פוגשים את הפועל ומקבלים פיק ברכיים"). בלבול: "יש לנו סגל טוב, לפרקים שיחקנו כדורגל טוב"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שישי) אימון לקראת הדרבי הגדול בו תארח הקבוצה את הפועל תל אביב (שני, 20:50, ערוץ 10). אחרי שאמש ערכו שחקניו של אבי נמני אימון משוחרר שכלל משחקי כדורסל וקט-רגל, חזרו השחקנים לכר הדשא בקרית שלום כדי להתאמן לקראת המשחק.

הצהובים צפויים להגיע לדרבי בסגל חסר, ממנו ייעדרו דור מלול הפצוע, ליאור ז'אן המורחק ואיגור טומאסיץ' המוצהב. הקשר יוסי שבחון, שסובל משבר באחת מאצבעות רגליו, עדיין בספק גדול למשחק. הבוקר הוא ערך אימון קל עם הפיזיולוג בוקי ירון. רק במהלך סוף השבוע יתברר אם שבחון יהיה כשיר לדרבי. במהלך האימון תרגל המאמן אבי נמני את ההרכב הפותח למשחק. נראה כי מקומם של שרן ייני כמגן שמאלי, ושל דולי ג'ונסון כקשר אחורי, מובטח. נמני הפתיע כשתרגל את דן רומן בקישור על חשבונו של סקוט סילי. גיז'רמו ישראלביץ' תורגל בחלק הקדמי של הקישור.

לפני האימון הגיעו שלושה אוהדים מיושבי שער 11 - אודי אבו, דניאל יצחקי ועידו כהן - ותלו במגרש שלט ענק עם הציטוט של מגן הפועל תל אביב, יגאל אנטבי: "שחקני מכבי פוגשים את הפועל ומקבלים פיק ברכיים". השלט נשאר תלוי במגרש לאורך כל האימון, וגם השחקנים לא התעלמו מקיומו.

עוזר המאמן מרקו בלבול נשאל האם מה שכתוב על שחקני מכבי תל אביב בשלט, אכן נכון, והשיב: "אנחנו לא מתייחסים למה שאומרים עלינו. בסך הכל יש במכבי סגל טוב שעוד יוכיח את עצמו. בתקופה האחרונה לא הבאנו תוצאות, למרות שלפרקים שיחקנו כדורגל טוב. אני מקווה שבדרבי גם נשחק כדורגל טוב וגם נביא תוצאות".

בלבול הוסיף לקראת המשחק: "האוהדים מביעים את תחושותיהם וזה טוב. האוהדים שלנו תמיד רוצים ניצחון, זה מובן. נכון שהפסדנו את הדרבי הקודם בליגה, וגם את זה בגביע, זה בטח לא עושה טוב לאוהדים . אני חושב שבלי קשר לשלט, אנו צריכים להגיע מוכנים. זה משחק חשוב עבורנו בגלל שזה דרבי, למרות שמקבלים בו 3 נקודות כמו בכל משחק אחר. אני בטוח שהשחקנים וגם אנחנו נהיה יותר מוכנים למשחק הזה. למשחק מסוג זה צריך לבוא מוכנים גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית. יש להפועל תל אביב קבוצה מצוינת השנה, והיא הוכיחה זאת בליגה. נצטרך להיות במיטבנו ולבוא חדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully