וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה באה לאורווה

בית"ר ירושלים מעוניינת להמשיך בדהירה ולשם כך היא חייבת לנצח את מכבי פ"ת, שלא זכתה בשלוש נקודות מאז הדרבי. הנה כמה נתונים סטטיסטיים על המשחק

משחק מספר 57: מכבי פתח תקוה – בית"ר ירושלים 3.2, 2.9, 1.9

פתאום בית"ר ירושלים הפכה לאחת המועמדות הבולטות לזכות באליפות, שעשויה להיות השלישית ברציפות שלה. שחקניו של ראובן עטר מגיעים מעודדים מאוד מהניצחון על מכבי נתניה ומאמינים שזה בהחלט אפשרי, למרות היכולת הפושרת שלהם עד כה. האלופה יוצאת למשחק חוץ לא פשוט באורווה נגד מכבי פתח תקוה, שמצידה רוצה לחזור לנצח אחרי שלא עשתה זאת מאז הדרבי. הנה כמה סטטיסטיקות שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

מאזנים – פתח תקוה מדורגת במקום השישי עם מאזן של שישה ניצחונות, 11 תוצאות תיקו וארבעה הפסדים; בית"ר מדורגת רביעית (פער חמש נקודות מחיפה הראשונה) והיא עם מאזן של תשעה ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בית/ חוץ – מכבי פתח תקוה דומיננטית יותר בבית והשיגה 19 נקודות באורווה לעומת 10 נקודות בלבד מחוצה לה. בית"ר לעומת זאת מגלה יכולת דומה בבית ובחוץ. דווקא מחוץ לטדי היא מרשימה וצברה כבר 18 נקודות, כשגם במשחקי הבית הושגה כמות זהה.

ממוצעי כיבושים – פתח תקוה כובשת בממוצע העונה 0.95 שערים למשחק וסופגת 0.85; בית"ר ירושלים כובשת בממוצע 1.33 שערים למשחק וסופגת 0.95 שערים.

מומנטום – פתח תקוה מגיעה אחרי הפסד ליגה 1:0 לבני יהודה, 1:1 מול הפועל תל אביב, הפסד 1:0 למכבי נתניה בגביע, 1:1 נגד אשדוד, ניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה, 0:0 נגד קרית שמונה וניצחון 0:2 על מכבי חיפה; בית"ר ירושלים מגיעה אחרי 1:2 על מכבי נתניה, 0:1 על בני יהודה, 3:4 בגביע על עירוני קרית שמונה, הפסד 4:0 להפועל תל אביב, ניצחון 2:3 על מ.ס. אשדוד, הפסד 2:0 להפועל פתח תקוה ו-2:2 נגד קרית שמונה בליגה.

כובשי שערים – כובשי השערים המצטיינים במכבי פתח תקוה הם ליאור אסולין ופאבלו בסטיאניני שכבשו שישה שערים כל אחד. כובש השערים המצטיין בבית"ר ירושלים עד כה הוא ברק יצחקי עם תשעה שערים, אחריו נמצאים עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן עם ארבעה שערים כל אחד ובהמשך הרשימה טוטו תמוז וכריסטיאן אלברז עם שלושה כל אחד.

משחק אחרון – במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה הן נפרדו ב-1:1. בסטיאניני כבש את שער היתרון בדקה ה-34 ואילו ברוכיאן דאג לאזן בדקה ה-57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully