וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסקים בקיזוזים

ריאל מדריד מקווה להמשיך ולסגור את הפער מברצלונה, אך לשם כך היא חייבת לנצח את ברצלונה. והנה עוד כמה המלצות למשחקי סוף השבוע בווינר

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 19.25 (10 ש"ח יניבו 193 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל רעננה – הפועל באר שבע. שתי הקבוצות נמצאות במקום שממנו עולים בתום העונה לליגת העל. שחקניו של אלי כהן הפסידו במחזור האחרון להפועל רמת גן והם ירצו לתקן נגד באר שבע, שמגיעה מעודדת מרצף של שני הניצחונות האחרונים. באר שבע נראית בשלה יותר להשיג את הנקודות החשובות. ההימור: 2 (2.2)

משחק מספר 16: שאלקה 04 – פ.צ. קלן. שתי הקבוצות נמצאות במרכז הטבלה בגרמניה ונלחמות בעיקר על שיפור המיקום. שאלקה נראתה טוב במחזור האחרון כשניצחה 1:2 בחוץ את פרנקפורט, אך כעת לא יהיה לה קל נגד קלן, שהשיגה רק ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים. אנחנו הולכים על משחק ללא הכרעה. ההימור: איקס (3.5)

משחק מספר 41: סנדרלנד – טוטנהאם. סנדרלנד עדיין לא יצאה מהמאבק נגד הירידה ואחרי ההפסד לליברפול 2:0 במחזור האחרון היא תצטרך להמשיך לעבוד קשה נגד התרנגולים, שמגלים שיפור במחזורים האחרונים, במיוחד לאחר ה-0:4 על מידלסברו וה-1:2 על האל סיטי. נראה שסנדרלנד תצליח לעצור את היריבה. ההימור: 1 (2.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 11.792 (10 ש"ח יניבו 118 ש"ח)

משחק מספר 46: מכבי חיפה – הפועל פתח תקוה. הירוקים נראים רע במחזורים האחרונים ומחפשים דרך להתאושש. אולי הזכרונות הטובים מהביקור באורווה ומהמשחק נגד הפועל פתח תקוה יעשו לה את העבודה. המלאבסים, שזכו בקושי בניצחון על הכח עמידר רמת גן, יעשו הכל כדי לא לאבד נקודות. ההימור: איקס (3.35)

משחק מספר 70: ריאל מדריד – אתלטיקו מדריד. ריאל מרגישה שזה אפשרי לקזז את פער ארבע הנקודות מברצלונה, אחרי שהוא עמד על 12. הבלאנקוס עם עשרה ניצחונות רצופים ויעשו הכל כדי להמשיך את הרצף, גם אם אתלטיקו עקצה במחזור האחרון את ברצלונה ותנסה להפריע גם לריאל. אנחנו הולכים על עוד ניצחון של ריאל. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 77: ליל – ליון. האליפות בצרפת נראית פתוחה יותר מתמיד. ליון, האלופה הסדרתית, מקדימה בארבע נקודות את פאריס סן ז'רמן ותוכל להגדיל את הפער בטבלה במידה ותנצח את ליל, שנלחמת על מקום בצמרת ונכון לעכשיו ממוקמת שביעית. אחרי ההדחה מהגביע, ליון תרצה לתקן ולהעניק ניצחון חשוב לאוהדיה. ההימור: 2 (2.2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully