וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ספרד מובילה 1:2 על סרביה

דויד פרר גבר על דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ניצח את טיפסרביץ' במפגש שנדחה ביום. ארגנטינה ברבע הגמר אחרי 0:3 נגד הולנד

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט, מערכת וואלה!

מלבד משחקה של ישראל בשבדיה נערכות שבע התמודדויות נוספות על המקום ברבע גמר גביע הדייויס. לא מעט מהמחבטים הבכירים בעולם נוטלים חלק ומנסים לספק טניס איכותי גם בשביל הדגל ולא רק בשביל חשבון הבנק.

המפגש המסקרן ביותר בין ספרד לסרביה החל רק היום (שבת), לאחר שיום אמש היה סוער במיוחד בספרד ולא איפשר את קיום המשחק על החימר. ספרד האלופה מועמדת לניצחון, ומובילה 0:2 בתום שני משחקי היחידים הראשונים. עוד מפגש מסקרן נערך בין צ'כיה לצרפת ומי שאמורות להינות מחיים קלים הן ארצות הברית וארגנטינה, שמארחות את שוויץ והולנד בהתאמה.

הנבחרת הראשונה שהבטיחה את עלייתה לרבע הגמר הייתה קרואטיה, שהשלימה ניצחון 0:3 על צ'ילה, כך ששני משחקי היחידים שיתקיימו ביום ראשון הם לפרוטוקול בלבד.

ספרד - סרביה, בנידורם, חימר (1:2 לאחר היום השני)

דויד פרר, המדורג 12 בעולם, הוא המחבט שפתח את דרכה של מחזיקת הגביע אולי לתואר שני ברציפות. פרר, שפגש במשחק הפתיחה את נובאק דג'וקוביץ', שנמצא מעליו בדירוג, לא נתן לסרבי הזדמנות להקשות עליו וניצח אותו בשלוש מערכות קלילות, 3:6, 3:6, 6:7 בשחזור גמר טורניר לפני שבוע.

יום המשחקים הראשון נדחה מאתמול להיום בגלל מזג האוויר הסוער, אבל זה לא מנע מרפאל נדאל להעלות את הספרדים ל-0:2. נדאל גבר על ינקו טיפסרביץ' 1:6, 0:6, 2:6 וסידר לנבחרתו יתרון מבטיח לקראת משחק הזוגות, שמתקיים גם הוא בשבת.

סרביה התאוששה במשחק הזוגות כשויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ' גברו על טומי רוברדו ופליסיאנו לופז 6:7, 4:6, 6:7. ספרד מגיעה למפגש אחרי 15 ניצחונות רצופים בבית והיא לא הפסידה על משטחי חימר מאז 1999.

ארה"ב - שוויץ, בירמינגהאם (אלבמה), משטח קשה באולם (1:2 לאחר היום השני)

הפציעה של רוג'ר פדרר הפכה את האמריקאים לפייבוריטים ברורים לעלות שלב ולנסות להמשיך עד לתואר הדייויס ה-33 שלהם. ג'יימס בלייק, המחבט מספר 2 של האמריקאים, פתח את ההתמודדות אך נכנע לסטנילס ואווינקה 3:6, 6:3, 6:3, 7:6 והעניק יתרון לשוויצרים.

בהמשך הופיע אנדי רודיק, המדורג 6 בעולם ומי שמשמש כמחבט הבכיר של המקומיים ואיזן את התוצאה די בקלות מול מרקו קיונדינלי עם 1:6, 3:6, 6:7.

הזוג האמריקאי המנוסה, האחים בוב ומייק בריאן, עשו את העבודה ביום השני אחרי שגברו במשחק הזוגות על סטניסלס ואווינקה ואיב אלגרו 3:6, 4:6, 6:3, 6:7.

ארגנטינה - הולנד, בואנוס איירס, חימר (0:3 לאחר היום השני)

הנבחרת המקומית התאוששה מההפסד הביתי לספרד בגמר 2008. למרות ההיעדרויות של דויד נלבנדיאן וחואן מרטין דל פוטרו, הפיינאליסטית לא התקשתה מול האורחים מהולנד, שמקומם כנראה לא בבית העליון.

ארגנטינה אמנם הפסידה לספרד לא מזמן, אבל לפני כן החזיקה במאזן של 13 ניצחונות בית רצופים והיא נראית בדרך הנכונה לספירה מחודשת. חואן איגנסיו צ'לה גבר על ג'ס הוטה גאלונג (188 בעולם) 2:6, 6:2, 2:6, 7:6, 2:6. חואן מונאקו עבד הרבה פחות קשה מול טימו דה בקר 1:6, 2:6, 6:7.

לוקאס ארנולד ומרטין ואסלו ארחואלו השלימו את העבודה ביום שבת, אחרי שגברו במשחק הזוגות על הוטה גאלונג ורוג'ייה ואסן 4:6, 5:7, 3:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צ'כיה - צרפת, אוסטרבה, שטיח (1:2 לאחר היום השני)

.על הנייר הצרפתים טובים יותר והם מיציבים נבחרת שמסוגלת ללכת עד הסוף, אבל מצד שני המפגש נערך בצ'כיה, ברדיך הוא שחקן טוב וסטפאנק נהנה מפתיחת העונה הטובה בקריירה שלו. הצ'כים לא זכו בתחרות מאז 1980, צרפת לא עשתה את זה מאז 2001 ולפני שהן חושבות הלאה, הן צריכות לגבור אחת על השנייה.

היום הראשון היה מרתק וסיפק שני משחקים גדולים. ברדיך הפתיע את ז'יל סימון 6:7, 6:4, 6:7, 3:6. ג'ו ווילפריד צונגה החזיר את השוויון לצרפתים עם ניצחון ענק 5:7, 2:6, 6:7 על ראדק סטפאנק, שנמצא בכושר מצוין. הצ'כים חזרו להוביל בתום היום השני כאשר ברדיך וסטפאנק גברו על רישאר גאסקה ומיכאל לודרה 3:6, 6:1, 4:6, 2:6 במשחק הזוגות.

משחקים נוספים בסוף השבוע:

רומניה - רוסיה 2:1
גרמניה - אוסטריה 1:2
קרואטיה - צ'ילה 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully