וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אלקטרה, ללא שום תסביך

רמת השרון הביסה 52:83 את חולון ונותרה בראש עם ניצחון שמיני רצוף. בנות השרון ניצחו את רמלה 77:81, רמת חן נקמה באשדוד 79:90

ליגת העל לנשים הגיעה כבר לשלב הפלייאוף, שיצא לדרך הערב (חמישי) כשבמוקד הבית העליון אירחה בנות השרון את אליצור רמלה ולקחה את הנקודות בזכות פינאלה טוב בדרך ל-77:81. רמת השרון השלימה ניצחון שני השבוע על אליצור חולון, 52:83, ונותרה בפסגה, בעוד רמת חן נקמה באשדוד על ההפסד לפני שלושה ימים עם 79:90 בבית. בפלייאוף התחתון גברה בני יהודה 94:110 על תל כביר.

אלקטרה רמת השרון - אליצור חולון 52:83

השתיים נפגשו במחזור הקודם, רק לפני כמה ימים בחולון, ואז היו צריכות שחקניותיה של אורנה אוסטפלד להיאבק עד שגברו על המקומיות 70:77. הפעם, איך לומר, הסיפור היה שונה במקצת. ריצת 0:6 בפתיחה של רמת השרון בישרה על הבאות, חולון נותרה קרובה, אבל רבע השני נהדר של המארחות הביא אותן ליתרון 19 במחצית. ההמשך היה גרוע עוד יותר לחולוניות, כשרמת השרון עולה ליתרון 31 במהלך הרבע הרביעי, והאורחות נאבקו מאותו רגע לצמק מעט את התבוסה המשפילה.

אבוני הופמן הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 15 נקודות, להן הוסיפה גם שבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, לייני סילווין סייעה לה עם 13 נקודות ושישה ריבאונדים, וליעד סואץ הוסיפה 12. ברוק ריבס הובילה את חולון עם 20 נקודות.

בנות השרון - אליצור רמלה 77:81

זאת ללא ספק העונה של רמלה. הקבוצה שהטילה מורא בשאר קבוצות הליגה בשנים האחרונות ממשיכה להפגין כדורסל בינוני, וגם הערב, במשחק המרכזי של המחזור לא הצליחה למצוא תשובה הגנתית ליריבה שמולה. בנות השרון פתחו נהדר והוליכו 18:26 בסיום הרבע הראשון, אבל רמלה ברבע שני מצוין הפכה את התוצאה והוליכה ביתרון נקודה במחצית. 3 דקות לסיום הוליכו בנות השרון ביתרון נקודה, אלא שאז שוב הגיע קיפאון אצל רמלה, המארחות עלו ליתרון 71:77, ומשם האורחות כבר לא הצליחו לחזור.

טאמיקה ג'ונסון הוליכה את קלעיות בנות השרון עם 19 נקודות, שארדיי יוסטון הוסיפה 16 ושמרית גיגי קלעה 15. לרמלה: תמרה מור 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, שרי סם 18.

מכבי רמת חן - מכבי אשדוד 79:90

המארחת ביצעה שינויים בסגל לאחר ההפסד לאשדוד במחזור הקודם, כשנפרדה מתמרה ג'יימס והחתימה במקומה את אינה ווקר. אשדוד קיוותה לשחזר את ההישג מול הקבוצה של עדני דגן, ולהתקרב לעבר המקום הרביעי, אבל נתקלה הפעם ברמת חן לוחמת שהחזירה מכבודה והפכה פיגור חמש נקודות במחצית לניצחון ב-11 הפרש.

אייבורי לאטה המצוינת הובילה את רמת חן עם 22 נקודות, כששי דורון תורמת 21 ומיכל אפשטיין 16. נטאשה לייסי קלעה 18 עבור אשדוד ושריל בייקר הוסיפה 16 משלה.

בני יהודה - מתנ"ס תל כביר 94:110

בתחילת השבוע היו קרובות הבנות של בני יהודה להפתיע את אליצור רמלה ולגנוב ניצחון, אבל המשחק ברח להן מהידיים. גם הפעם העניינים לא הלכו חלק לגמרי, כשמול תל כביר, שעדיין לא השיגה ניצחון העונה, הן התקשו מאוד. בני יהודה הוליכה בחמש נקודות בלבד בסיום המחצית. רבע שלישי מוצלח יותר הוביל אותן ליתרון 50:68, אבל תל כביר השיבה בריצה מדהימה משלה, ולקראת הרבע האחרון זה רק 71:74. שבע דקות לסיום היו השתיים שוות, אבל אז רצה בני יהודה עד ליתרון 10, שתי דקות לסיום, וגמרה את המשחק.

קלעו לבני יהודה: דיאנה ג'קסון 23, קים וויליאמס 20, ריבי גרינבוים 19. לתל כביר: שאנון האוול 30, דומיניק קרטר 26, הילה יזהר 15.

במשחק נוסף:

אליצור נתניה - הפועל תל אביב 82:76

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully