וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד השופטים זאב קורן פוטר מתפקידו

5.3.2009 / 19:49

איגוד הכדורסל מינה במקומו את וירובניק. קורן: "לא אפסיק את עבודתי, ההחלטה אינה חוקית". קוז'יקרו נענש בהרחקה ל-3 משחקים על תנאי

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני הודיע הערב (חמישי) ליו"ר איגוד השופטים, זאב קורן על סיום תפקידו. במקומו ימונה השופט הבין לאומי לשעבר, ראובן וירובניק, ששימש בתפקיד בעבר. כמו כן, קורן לא יוכל לשמש באף תפקיד אחר באיגוד השופטים בעתיד. הועדה העליונה של איגוד הכדורסל בראשות עורכי הדין יהושוע גלברד ובן ציון כהן נתנו לזאב קורן הזדמנות לסיים את תפקידו בכבוד עד היום, זאת לאחר כי התרשמו על פי התנהגותו שלא יוכל להמשיך בתפקיד.

היום בצהריים הודיע עורך דין גלברד שייתפטר מהועדה בעקבות לחצים כבדים שהופעלו עליו. בהיעדרו קיבלה הועדה את ההחלטה לסיים את הפקידו של קורן. באיגוד הכדורסל היו לא מרוצים מתפקודו של קורן בתקופה האחרונה בעקבות סכסוכים עמוקים באיגוד השופטים, ומקווים כי וירובניק, שזוכה להערכה רבה באיגוד הכדורסל ובאיגוד השופטים יוכל לשקם את השורות. זאב קורן מסר בתגובה להודעת הפיטורין: "אינני מתכוון להפסיק את עבודתי לאחר שהחלטה זו איננה חוקית ואין בסמכות הועדה להחליט על הפסקת כהונתי".

קוז'יקרו נקנס ב-2,000 שקלים, ועונש הרחקה על תנאי

בית הדין של איגוד הכדורסל דן הערב את קפטן מכבי חיפה, עידו קוז'יקרו, לקנס כספי בסך 2,000 שקלים, והרחקה על תנאי לשלושה משחקים למשך שנה. כמו כן, חויב קוז'יקרו לתת 4 הרצאות ביישובי ספר ועיירות פיתוח בנושא ניצחון, הפסד והגינות, כעונש חינוכי. חברי הועדה התחשבו בעברו הנקי של השחקן והתנצלותו הכנה, וכן מהעובדה שקוז'יקרו פעיל ומרצה נגד אלימות.

עורך דין טל אבריאל, דובר מכבי חיפה אמר בתגובה לעונש: "בית הדין ללא ספק התחשב בהתנצלותו המיידית של השחקן שנעשתה הרבה לפני ההליכים המשמעתיים נגדו. העונש מידתי ואנו עם הפנים קדימה". קוז'יקרו הועמד לדין לאחר שבסיום גמר גביע המדינה בו הפסידה קבוצתו להפועל חולון, אמר: "הגיע הזמן שהשופטים יפסיקו להמר על המשחקים". עם זאת, לאחר פחות מ-24 שעות הביע חרטה ושיחרר התנצלות כנה על דבריו.

באימון הערב של מכבי חיפה נקע דבון ג'פרסון את קרסולו, והוא בספק למשחק הליגה הקרוב של הירוקים נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully