וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "אני תמיד רוצה שבארסה תפסיד"

קשר ריאל מדריד גילה את תחושותיו לגבי היריבה הגדולה, התייחס לדרבי ("כולם מודעים לחשיבות") ופירגן לרונאלדו ("החלוץ הטוב ביותר")

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט, מערכת וואלה!

רק בשבוע שעבר חזר גוטי, קשרה המוערך של ריאל מדריד, למגרשים לאחר הפציעה שהשביתה אותו, ומיד הצטיין והבקיע בכדור חופשי ב-0:2 על אספניול. האלופה הספרדית ניצלה את ההפסד של ברצלונה לאתלטיקו מדריד (4:3) כדי להתקרב עד כדי ארבע נקודות מהפסגה ולפתוח מחדש את מאבק האליפות.

כעת, ערב הדרבי הגדול של מדריד מול אתלטיקו (שבת, 21:00, ספורט 5) גוטי שמח בחלקו ולא מקנא בקטלונים שנושמים מתחילת העונה אוויר פסגות. "אני תמיד רוצה שברצלונה תפסיד, אבל הייתי מתחלף איתה במיקום", אמר הקשר הספרדי לעיתון 'אס'. "לא הייתי משנה את הדרך בה אנו משחקים, כי אנחנו בתקופה טובה והם לא מציגים את אותה יכולת שאפיינה אותם בשלבים מוקדמים יותר של העונה. בשנה הקודמת קרה לנו בדיוק אותו דבר".

בשבת מצפה לריאל עימות עם חוליית ההתקפה המסוכנת של אתלטיקו, אותה מובילים קון אגוארו ודייגו פורלאן. "אלה שני חלוצים מהטובים בליגה, שמסוגלים להכריע את ההתמודדות בכל שלב", הזהיר גוטי. "זה משחק שלא צריך להגיד כלום לפניו. כולם מודעים לחשיבות של היריבות העירונית וליוקרה של המשחק. כשאנו בתקוה כזו, יש יראת כבוד כלפינו מצד שאר הקבוצות. זה לא פחד, אלא כבוד. ננסה לנצל זאת כדי להיאבק עד הסוף ולזכות באליפות".

גוטי התייחס גם לקפטן שלו, ראול, ששבר העונה את שיא השערים של אלפרדו די סטפאנו ונמצא בכושר מצוין: "אני מאחל לו להמשיך ולשחק בריאל מדריד, בנבחרת ספרד ובכל קבוצה אשר יחפוץ". למרות זאת, החלוץ הגדול ביותר עימו שיתף גוטי פעולה הוא דוקא רונאלדו: "הכדורגל פיספס אותו. הוא החלוץ הכי טוב ששיחקתי לצידו ואני מאחל לו בהצלחה בתקווה שיחזור בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully