וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "עדיין לא מיצינו את מלוא הפוטנציאל"

בני יהודה מתכוננת למשחק מול סכנין בידיעה שניצחון יחזק את מעמד בחלק העליון, גיא לוזון יודע: "מילה כמו הישרדות לא בלקסיקון שלנו"

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ בשבת הקרובה מול בני סכנין (19:00, אין שידור). לראשונה זה זמן רב נהנה המאמן גיא לוזון מסגל כמעט מלא, לאחר שכל השחקנים (למעט הקשר אלי אברבנל, שסובל מקרע ברצועה הפנימית של הברך) החלימו מפציעותיהם וממחלותיהם. הבלם דין מורי ערך אימון חלקי וזאת בכדי לא להעמיס עליו, לאחר שהשבוע נטל חלק במחנה האימון של הנבחרת הצעירה.

בבני יהודה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות, ומקווים לחזור עם שלוש נקודות שיחזקו את מעמד הקבוצה בחלק העליון של הטבלה. שלא לציטוט אומרים גורמים במועדון ש"כרטיס לאירופה הוא אחד מהיעדים שלנו לעונה", ומקווים ששלוש נקודות מול סכנין יקרבו אותם למטרה.

על פי התרגול שערך לוזון באימון הערב, נראה כי לא צפויים להיות שינויים בהרכב. מהראן ראדי וקובי מויאל, שהצטיינו בניצחון מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, יקבלו אשראי בקישור האחורי. גם תומר חמד, כובש שער הניצחון, יפתח שוב בהרכב על חשבונו של תמיר כחלון.

לפני האימון הערב אמר לוזון : "נעשה את הסיכומים בסוף העונה וציונים נותנים אחרי שהעונה מסתיימת. בסך הכל עד עכשיו הציון שלנו טוב. גם בתחילת העונה חשבתי שנוכל להיות בחלק העליון. במועדון כמו בני יהודה המילים 'הישארות בליגה' ו'הישרדות' לא צריכות להיות בכלל בלקסיקון. זו אולי צריכה להיות השאיפה של מועדונים אחרים, אבל לא כאן. בסך הכל אני מרוצה ממה שהראנו עד עכשיו, אבל עדיין לא מיצינו את מלוא הפוטנציאל שלנו".

לוזון התייחס למשחק נגד בני סכנין ולדיבורים על המשחק האגרסיבי של הקבוצה מהתחתית: "מעולם לא התייחסתי לקשקושים האלו. זכותו של היריב לשחק איך שהוא רוצה ובדרך שמתאימה לו. מבחינתנו אין שום הכנה מיוחדת. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully