וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע התרעננה מהבעיות

גיא לוי כנראה יקבל קצת שקט מהקהל, לאחר 0:4 מרשים ברעננה. עכו הפסידה להרצליה 1:0. הפועל חיפה-נצרת 0:0, לוד- כפ"ס 2:1

בצל החשד למכירת המשחק בין הפועל חיפה לבני לוד (2:1) על ידי סביטי ליפניה ביום שני, המשיכה הקבוצה של שלומי דורה ביכולת הבינונית שלה, כשחזרה ממשחק החוץ הקשה בעילוט עם 0:0 מול מכבי אחי נצרת. האדומים עדיין מוליכים את הטבלה בבטחה, אבל דורה בהחלט יכול לראות עצמו מודאג מהיכולת של הקבוצה שלו.

מנגד, בבאר שבע נרשמים חיוכים נדירים. הקבוצה מבירת הנגב פירקה 4:0 בחוץ את הפועל רעננה, תוך הצגה מרשימה של אוהד קדוסי ואופיר חיים. אחרי כל כך הרבה חיכוכים בין גיא לוי לאוהדים, נראה שהשקט יחזור לוסרמיל ובאר שבע יכולה להתכונן בשקט לליגת העל. מי שלא ניצלה את איבוד הנקודות של חיפה ורעננה היא הפועל עכו, שספגה הפסד שני ברציפות 1:0 בבית להרצליה המתאוששת.

עירוני קרית אתא ורמת השרון סוף סוף השלימו את המשחק ביניהן, שנדחה פעמיים בגלל תנאי מזג האוויר. 1:1 הייתה התוצאה הסופית, שעושה שירות בעיקר לרמת השרון. המקומיים יכולים להתחיל לארוז ולהתכונן לעונה הבאה בליגה א'. רמת השרון תיאבק נגד המבחנים עד לסיום העונה. הפועל כפר סבא עשתה מהפך נאה במחצית השנייה נגד הפועל בני לוד בחוץ וניצחה 1:2.

מכבי אחי נצרת - הפועל חיפה 0:0

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ליגה וכשהפער מהמקום החמישי צמח בהתמדה, נג'ואן גרייב ושחקניו ידעו כי ניצחון על הפועל חיפה המשועממת הכרחי מבחינתם. בנצרת מאמינים כי המקום החמישי עדיין בהישג יד מבחינתם ולא מתכוונים להסתפק במקום השישי. הכתב יצחק סולומון מוסיף כי הקבוצה כבר מכוונת קדימה, כששמעון הדרי, מאמנה לשעבר, ייצא בשליחותה (כן, כן) בחודש הבא למסע סקאוטינג בדרום אמריקה.

לרשות גרייב עמד סגל מלא, למעט החלוץ המורחק צ'אם אנטויה, אך המארחים לא ניצלו זאת במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים. 0:0 הייתה התוצאה הסופית שלא העלתה חיוכים בשתי הקבוצות. חיפה ממשיכה ביכולת הרעה, למרות הביטחון בפסגה. נצרת התקרבה רק נקודה לרעננה החמישית, אבל עדיין רחוקה ממנה שמונה נקודות.

הפועל רעננה - הפועל באר שבע 4:0

המנצחת הגדולה של המחזור הקודם יצאה למשחק חוץ קשה בשרון, מול הקבוצה העיקשת של אלי כהן, שהופיעה לעימות אחרי הפסד 3:1 להפועל רמת גן במכתש.

בדקה ה-11 התקפה מהירה של רעננה הסתיימה בשער של דודו אברהם, אך הוא נכבש מעמדת נבדל ונפסל. רעננה שלטה בפתיחה ולחצה את האורחים, שהתקשו להניע כדור. בדקה ה-30, בניגוד למהלך המשחק, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1 משער של זיו כבדה. האורחים קיבלו כדור חופשי 25 מטרים אלכסונית מצד שמאל, כבדה בעט, הכדור חלף על פני כל הגנת רעננה וחדר פנימה. השער שינה מומנטום במשחק, רעננה נסוגה לעבר חלק המגרש שלה, ובאר שבע נטלה את היוזמה. בדקה ה-45 באר שבע הכפילה את יתרונה. כדור קרן שהוגבה מצד ימין פגש את ראשו של אחד משחקני באר שבע, שאול סמדג'ה הדף, ואוהד קדוסי ניצל זאת כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 0:2 לבאר שבע.

באר שבע פתחה מצוין את המחצית השנייה, ועלתה ל-0:3 בדקה ה-56. קדוסי מצא את אופיר חיים חופשי, וזה בעט ימינה והכניע את סמדג'ה. השוער המקומי עוד הציל את רעננה מספיגת שני שערים בטוחים, לפני שנכנע בפעם הרביעית בדקה ה-75. מאור מליקסון מצא את קדוסי בסיומה של התקפה מתפרצת, וזה השלים צמד ונעל את החגיגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל עכו - מכבי הרצליה 1:0

שחקניו של ירון הוכנבוים פיספסו הזדמנות להיצמד להפועל חיפה בפסגה, כשהפסידו 2:1 בבאר שבע. למרות רצף עשרת המשחקים ללא הפסד שנקטע בנגב, עכו מבוססת לה בין חמשת הראשונות ונראית כעולה ודאית לליגת העל, אבל משהו רע עובר על הקבוצה הצפונית, שהתבטא היום בהפסד מביך.

אלן מסודי כבש את שער הניצחון בדקה ה-54, שנותן הרבה אוויר לנשימה לאורחת בתחתית. בכלל, מאז הידיעה כי רמי לוי עומד לאבד את מקומו לטובת ערן קוליק, הקבוצה מהשרון משיגה ניצחון שני ברציפות. מי אמר שהשיטה של שיימן לא עובדת?

עירוני קרית אתא - עירוני רמת השרון 1:1

בפעם השלישית תוך שבוע, ניסה השופט לירן וקסברגר להוציא לדרך את משחק התחתית בין נועלת הטבלה קרית אתא לרמת השרון מהמקום העשירי, והפעם הוא הצליח. תנאי המגרש הקשים דחו את המשחק פעמיים השבוע, כשאת משחקיהן מהמחזור ה-22 יקיימו שתי הקבוצות ביום שני ויחתמו את הסיבוב. קרית אתא הגיעה לאחר ארבעה הפסדים רצופים, בעוד יריבתה קטעה במחזור הקודם רצף דומה עם תיקו מול הפועל כפר סבא.

בדקה ה-20 כבשה הקבוצה המקומית שער נדיר, השביעי בסך הכל העונה, מבית היוצר של דניאל ברק. ריף מסיקה, בנו של שחקן העבר חיים מסיקה, כבש את השוויון בדקה ה-55, וקירב את קרית אתא לליגה א'.

הפועל בני לוד - הפועל כפר סבא 2:1

אחמד סבע, גיבור המחזור הקודם שהבקיע צמד לזכות בני לוד בניצחון 1:2 בקרית אליעזר על הפועל חיפה, העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה השישית מפנדל.הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' חיכתה עד הדקהה-69 כדי לאזן משער של אלנתן סלמי. ארבע דקות אחר כך גיא שבת עשה מהפך עת כבש את השני לכפר סבא.

הירוקים מהשרון הצליחו לנקום על הפסד בסיבוב הקודם שהנחילה להם לוד בביתם. לשתי הקבוצות היה טרם המחזור 23 נקודות, כפר סבא העלתה את מניינה ל-26 ועלתה לפחות זמנית למקום השביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully