וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאק: "ואן גנדי? אני שונא אנשים כאלה. אני בז להם"

מאמן אורלנדו ביקר את שאקיל על ההצגה שלו מול אורלנדו, הביג דיזל לא נשאר חייב: "לא אתן לכלומניקים להיכנס בי, ומבחינתי הוא כלום"

במוקד משחקי הלילה (בין רביעי לחמישי) עמדה חזרתו של שאקיל אוניל למיאמי לראשונה מאז הטרייד ששלח אותו לפיניקס, אבל מי שגנב את ההצגה היה דווין וויד, שהפגיז 35 נקודות ו-16 אסיסטים בניצחון של ההיט 129:135. במהלך המשחק ספג שאק קריאות גנאי מהקהל המקומי לאחר שהפיל את וויד לפרקט, אבל בסיום הוא הבהיר שאין כל התקררות ביחסים בין שני הכוכבים שהובילו את מיאמי לאליפות ב-2006.

"הוא יכול להיות עוד יותר טוב, אמר שאקיל על פלאש, שסחט מהקהל שאגות 'M-V-P'. "דווין הוא האיש שלי, וזה יהיה נחמד בשביל הקבוצה אם הוא יקבל את ה-MVP". על ההפסד השני ברציפות של הסאנס אמר הביג קקטוס: "זה הסיפור של העונה שלנו, נתנו לעוד משחק לברוח לנו". וויד עצמו ניסה למזער את סיפור חזרתו של האקס שלו: "המשחק היום לא היה רק סביב שאק, בשבילנו זה פשוט היה משחק שהיינו צריכים לנצח".

בינתיים צירפו שתי הקבוצות תוספות מעניינות לסגל שלהן לקראת השלבים המכריעים של העונה. ההיט החתימו את הגארד לות'ר הד, ששוחרר מיוסטון, והסאנס החתימו את סטרומייל סוויפט ששוחרר מניו ג'רזי.

שאקיל שוב תוקף

ובינתיים מחריפה המלחמה המילולית בין סטן ואן גנדי לבין שאקיל. הסכסוך החל כשואן גנדי לגלג על שאק, שניסה לסחוט עבירת תוקף מדווייט הווארד במהלך המשחק של פיניקס מול אורלנדו, ונפל אחורה. "הייתי המום", האשים ואן גנדי, "הוא זה שמתלונן כל הזמן על נפילות של שחקנים מולו, ובסוף הוא נופל? הוא צריך לשחק כמו גבר, אבל לא עשה את זה. זה מאוד איכזב אותי".

שאקיל הגיב בהתחלה בצורה מינורית, כשאמר ש"עכשיו אני מבין למה כל השחקנים ששיחקו אצלו שונאים אותו". ואן גנדי אמר בתגובה ש"הדברים שלו שמים אותי בחברה טובה, כי שאקיל תקף בעבר גם את פיל ג'קסון ופט ריילי", אבל זה לא נגמר פה.

כזכור, השניים שיתפו פעולה במיאמי, לפני שהמאמן הוחלף על ידי ריילי, ועכשיו שאקיל ניצל את ההזדמנות כדי להגיד את מה שהוא באמת חושב על מאמנו לשעבר. "נכון, ניסיתי לסחוט עבירה, אבל לא עשיתי 'פלופ'. 'פלופ' זה משהו שיתאר את קריירת האימון שלו. אני לא אתן לכלומיניקים להיכנס בי, ומבחינתי הוא כלום. אם הוא חושב שהוא יכול לרוץ לקדמת הבמה ולקבל קצת תשומת לב על חשבוני, אז הוא טועה. אני שונא אנשים כאלה. למעשה, אני בז להם. ואן גנדי הוא מאסטר של פאניקה. כשהוא מגיע עם הקבוצה שלו לפלייאוף, הוא יאכזב אותם בגלל הפאניקה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully