וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר זומנה לחקירה בוויצמן-יער

בחברה התקבלה תלונה כאילו קיבלה הקבוצה תמריץ למכור את המשחק לאשדוד. קקון: "זה שטויות". נידם: "אף אחד לא יכול לפקפק ביושר שלנו"

ראשי קבוצת הכח עמידר רמת גן זומנו לחקירה בחברת ויצמן-יער, בחשד שקיבלו תמריצים להטות את המשחק מחרתיים (שבת) נגד מ.ס. אשדוד. זאת לאחר שהגיעו תלונות בעניין לחברת החקירות. עם זאת, בהכח הדגישו כי אין דברים בגו והם יגיעו להיחקר במשרדי החברה משום שכאשר מוגשת תלונה קבוצה מחויבת להגיע לחקירה.

"זה הכול שטויות", אמר בתגובה יו"ר הכח עמידר רמת גן, ציקי קקון. "אלו האשמות מגוחכות. איזו סיבה יש לנו למכור משחק שאנחנו חייבים לנצח בו? נראה שמישהי מהיריבות שלנו לתחתית מנסה להזיק לנו בדרכים לא דרכים, והציתה את האש הזאת.

"זה כמו שיגידו שמכבי חיפה תמכור את המשחק נגד הפועל פתח תקוה. זה בדיוק אותו מצב", הוסיף יושב הראש. "אנחנו צריכים את הניצחון יותר ממ.ס. אשדוד. למרות כל הבלגאן נבוא מרוכזים בכדי לנצח".

רפי נידם, מנכ"ל מ.ס. אשדוד השוהה באוקראינה במטרה לסגור לקבוצה מחנה אימון לקראת הקיץ הקרוב, הגיב על הפרשה, ואמר לוואלה! ספורט: "שמעתי את הדברים, ועל פי מה שאני יודע זה בכלל לא קשור אלינו, זה אפילו קצת הצחיק אותי, הרי ברור לכולם שהכח צריכה את הנקודות בתחתית ואם היא תנצח אותנו ביום שבת היא תשפר משמעותית את סיכויי ההישרדות שלה בליגה. גם מבחינתנו זה אולי המשחק הכי חשוב שלנו העונה, כי אם ננצח יש סיכוי טוב שנסיים במקום השישי או אפילו החמישי, דבר שיוסיף לנו משחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי.

"אני מתפלא על גוף כמו ויצמן-יער על כך שעל פי אמירה כזו אחרת הם יכולים להכפיש שם של קבוצה", הוסיף נידם. "חוץ מזה שלאור התוצאות האחרונות של שתי הקבוצות מבחינה מקצועית, סביר להניח שאשדוד אמורה לנצח את הכח, אבל זה בכלל לא העניין. אף אחד לא יכול לערער על לפקפק ביושרה המקצועית של המועדון שלנו, לא ויצמן-יער ולא שום גוף אחר יכולים להכתים את השם של מ.ס. אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully