וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "עכשיו כבר אין טעם לשטוף את השחקנים"

באיירן מינכן הודחה מהגביע הגרמני, והלחץ על יורגן קלינסמן גובר: "זו גלולה מרה שעלינו לבלוע, אולי עכשיו נתרכז בליגה ובצ'מפיונס"

גובר הלחץ על יורגן קלינסמן. הדאבליסטית בגרמניה, באיירן מינכן, איבדה אמש (רביעי) תואר ראשון העונה, לאחר שהודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 ללברקוזן. באיירן אומנם רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון בליגה, אבל ממוקמת רק במקום החמישי והשיגה ניצחון ליגה בחמשת משחקיה האחרונים. אומנם בתווך היא ניצחה 0:5 את ספורטינג בליגת האלופות, אבל אין ספק שמשהו לא דופק בשורות האימפריה הבווארית.

"זו גלולה מרה שעלינו לבלוע", אמר קלינסמן בסיום, "מאוד רצינו להגיע לחצי הגמר, אבל זה כבר לא יקרה, וחבל". אחרי מחצית נטולת שערים, לברקוזן כבשה שלושה שערים מהירים ועלתה ל-0:3, באיירן עוד צימקה ל-2:3, אך בסופו של דבר החבורה של קלינסמן ספגה את השער האחרון ונפרדה מהגביע. "לברקוזן שיחקה מצוין, והגיע לה לנצח", אמר קלינסמן, "הם שיחקו אגרסיבי, ולחצו אותנו על כל המגרש. היה משחק איכותי ואטרקטיבי, אבל עשינו יותר מדי טעויות, ושילמנו עליהן. עכשיו אין טעם לשטוף את השחקנים, פשוט נצטרך להתאושש. עכשיו נוכל לתת 100 אחוז למאמצינו בבונדסליגה ובליגת האלופות".

מנכ"ל המועדון הולי האנס דווקא החמיא לשחקניו. "זו הייתה תצוגת כדורגל מעולה של לברקוזן", אמר האנס, "אבל הקאמבק שלנו ל-2:3 היה מדהים. היינו יותר קרובים להשוות מאשר לספוג את הרביעי, אבל זה לא קרה. עכשיו המטרה היא לשמור על הביטחון של השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully