וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "קיבלנו שערים מגוחכים"

מאמן אינטר ביכה את התבוסה 3:0 לסמפדוריה במשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלקי. פאציני, שכבש צמד: "אני משיב לסמפ על האמון בי"

בזמן שאינטר דורסת בליגה ומובילה על יריבותה בפער גדול, ובשעה שהיא מתכוננת למשחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד, חטפה הקבוצה של ז'וזה מוריניו מהלומה לא נעימה, בדמות תבוסה 3:0 לסמפדוריה במשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלקי.

הקבוצה מגנואה התעללה בנראזורי, שעלו בהרכב לא מלא, כאשר מוריניו נתן מנוחה לכוכביו. מי שהיה רע במיוחד במשחק היה בלמה הקולומביאני של אינטר, נלסון ריבאס, שהוצא על ידי מוריניו בהפסקה. "קיבלנו שערים מגוחכים", הודה מוריניו, שניסה הרכב של שלושה בלמים לקראת היונייטד, אבל פירק את המערך החדש לאחר ההפסקה.

"נגיע למשחק הגומלין במצב קשה. מבחינה הגנתית, אנחנו נותנים יותר מדי מרחב לקבוצה היריבה. הייתי צריך לתת מנוחה למספר שחקנים מכיוון שהם לא יכולים לשחק כל משחק בכל מפעל", גונן על עצמו המאמן הפורטוגלי. על ריבאס שהיה רע אמר מוריניו: "ריבאס לא היה טוב, הוא יודע את זה וכולנו יודעים. אני לא חושב שזה נכון להתמקד במה שהוא עשה, כיוון שעל המגרש היו 11 שחקנים ומאמן על הספסל, כך שאנחנו מנצחים ומפסידים ביחד".

חלוץ הרכש של סמפדוריה מפיורנטינה, בחלון ההעברות בינואר, ג'יאמפאולו פאציני, כבש צמד. אנטוניו קסאנו הוסיף אחד משלו. פאציני מרוצה מהתאקלמותו בקבוצה: "הולך לי טוב כאן, סמפדוריה מאמינה בי ואני משיב לה על האמון בי. כמובן שזו מקדמה גדולה לקראת הגומלין". פאציני גם התייחס לשמועות על כך שהוא עשוי להיות מזומן לנבחרת איטליה עד גיל 21 ואמר: "אני שמח לשמוע זאת, אבל כרגע אני מתרכז כל כולי בסמפדוריה, כל מה שיבוא אחר כך ייחשב כבונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully