וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן וליון נפרדו מהגביע

הדאבליסטית הגרמנית הפסידה 4:2 ללברקוזן והודחה ברבע הגמר, בעוד מקבילתה הצרפתית הפסידה 3:2 לליל וסולקה כבר בשמינית הגמר

ברחבי אירופה ניצלו את אמצע השבוע הפנוי ממשחקים בגביעי אירופה השונים למפעלים מקומיים והערב (רביעי) נמשכו מחזורי גביע במדינות השונות, אחרי שהם כבר החלו אמש. בגרמניה הודחה מחזיקת הגביע, באיירן מינכן, שהפסידה 4:2 לבאייר לברקוזן והמשיכה בתקופה הרעה. ורדר ברמן התאוששה ממאבקי הליגה הלא סימפטיים העונה והביסה את וולפסבורג 2:5 וגם המבורג כבר בחצי הגמר. את הפתעת הערב רשמה רודז הקטנה, שהדיחה את פ.ס.ז' כבר בשמינית הגמר של הגביע הצרפתי, כשגם האלופה ליון סיימה דרכה עם הפסד 3:2 לליל.

גרמניה

לברקוזן - באיירן מינכן 2:4

הקבוצה של ברונו לבאדיה איבדה מעט גובה בליגה לאחרונה, וראתה בגביע כהזדמנות אחרונה לתואר העונה. גם באיירן מינכן, הדאבליסטית להזכירכם, מתקשה בליגה ורואה איך עוד עוד קבוצות מצטרפות למאבק האליפות, וכעת גם הגביע אבד לה.

אחרי מחצית מאופסת, הגיע בליץ של לברקוזן. טרנקילו בארנטה השוויצרי כבש את הראשון בדקה ה-54, ארתורו וידאל הוסיף את השני בדקה ה-61 ופטריק הלמס השלים שלישייה מוחצת בדקה ה-70, מול הגנה חלשה של באיירן. שערים של לוסיו (72) ומירוסלב קלוזה (74) הוסיפו מתח לדקות האחרונות, אבל סטפן קיסלינג קבע בתוספת הזמן את השורה התחתונה - באיירן מאבדת תואר ויורגן קלינסמן ממשיך להסתבך.

וולפסבורג - ורדר ברמן 5:2

שתי הלבנות-ירוקות התייצבו למשחק כשהן במגמות שונות בליגה, אבל הפעם המגמות השתנו. האורחים מגמגמים בליגה, אבל הערב עלו ל-0:2 זריז בתוך דקות אחרי שדייגו כבש את הראשון בדקה ה-3 ומסוט אוזיל הצעיר הכפיל בדקה ה-7. שלוש דקות נוספות חלפו ואדין דזקו החזיר את הזאבים לתמונה עם שער מצמק שפתח מחדש את המשחק. החלוץ הבוסני לא הסתפק בשער אחד ובדקה ה-43 הישווה את התוצאה.

שתי הקבוצות עלו למשחק חדש לחלוטין במחצית השנייה, אבל הפעם ברמן נטלה את היתרון ולא איבדה אותו. דייגו כבש את השני שלו אחרי פנדל מוצלח בדקה ה-55 וקלאודיו פיזארו המצוין עשה 2:4 בדקה ה-71 וחתם את התוצאה דקה לסיום כדי להעלות את הקבוצה של תומאס שאף לחצי הגמר ואולי לקרב אותה לתואר מקומי כלשהו בכל זאת.

המבורג - ווהן 1:2

מרטין יול שחקניו ביקשו להתאושש מההפסד הביתי 3:1 לוולפסבורג בליגה ביום ראשון האחרון ולא יכולים היו לבקש יריבה נוח יותר מזו המדורגת במקום האחרון בבונדסליגה השנייה. מלאדן פטריץ' המתין 17 דקות לשער הראשון, השלים צמד כעבור 20 דקות ולמעשה הבטיח את הניצחון של הקבוצה המקומית. סנדרו שוורץ עוד צימק בדקה ה-86, אבל ווהן, שהפתיעה את קרלסרוהה בשמינית הגמר, לא הצליחה לרשום סנסציה נוספת.

צרפת

שלב שמינית הגמר בגביע הצרפתי נפתח אמש (שלישי) עם הדחה מפתיעה של לה מאן בידי גנגאן, והעפלות של טולוז וגרנובל. הערב הגיעה הסנסציה האמיתית, כשרודז מהליגה השלישית הדהימה את פריס סן ז'רמן, פיינליסטית הגביע מאתשקד והמדורגת שנייה בצרפת העונה, והדיחה אותה עם ניצחון 1:3 לאחר הארכה.

רודז - פ.ס.ז' 1:3 (בהארכה)

הקבוצה הצנועה מהמקום ה-12 בליגה השלישית עשתה חיים קשים ללהיט של הליגה הבכירה למן הפתיחה. פול לה גוון חסר אמנם את קלוד מאקללה וסטפן ססניון המושעים, אך פתח בהרכב חזק וראה את הבלם סמי טראורה מעלה אותו ליתרון בדקה התשיעית, אחרי בישול של ז'רום רותן.

רודז לא ויתרה ובדקה ה-66 כבש המגן ז'רמי שופלן את שער השיוויון של המארחים. המשחק הלך להארכה, בה רודז הקטנה ניצלה את האווירה הביתית והשלימה סנסציה עם שער שני של שופלן (114) ואחד של מיגל פסיוס (118). בכך רודז עשתה צעד נוסף לעבר הישג השיא שלה - חצי גמר הגביע - אותו רשמה ב-1991.


ליל - ליון 2:3

קלוד פואל הגיע עם הדאבליסטית להתעמת עם קבוצתו לשעבר, אותה יפגוש גם בליגה בסוף השבוע וחזר מתוסכל. מישל בסטוס העלה את ליל ליתרון בדקה ה-22, אבל ז'אן מאקון (גם הוא יוצא ליל) השווה תוך שתי דקות. הבלגי הצעיר אדן הזאר החזיר את היתרון למארחים בדקה ה-44, ושוב לקח לליון שתי דקות לחזור, עם שער של אנתוני מונייה בתוספת הזמן של המחצית. המילה האחרונה הייתה של ניקולא פוברג המקומי, שהדיח את ליון מהגביע עם שער ניצחון בדקה ה-93.

ראן - לוריין 0:3

הדרבי של בריטני שייך לקבוצה של גי לאקומב. ג'ימי בריאן כבש את הראשון בדקה ה-24, רומן דאנזה הכפיל בדקה ה-30 וקמבו אקוקו חתם בתוספת הזמן. ראן עולה לרבע הגמר.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - מונאקו 2:0
למונאקו: צ'ו יאנג פארק (31), אלכסנדר ליקאטה (74)

סדאן - ויטרה 0:3
לסדאן: ג'יבריל סידיבה (15), יוהאן אודלין (26), ז'וברו (52, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully