וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת הגענו

אולימפיאקוס התגברה על משחק צמוד נגד מילאנו, ניצחה 81:84 ועלתה להצלבה ביורוליג. פרטיזן ניצחה את פאו במשחק בו נשבר שיא הצופים

המחזור החמישי של היורוליג נמשך הערב (חמישי) עם שני קרבות מעניינים על הכרטיס לשמונה הגדולות ומפגש אחד לוהט בבלגרד, חרף העובדה כי ייערך לפרוטוקול בלבד. אולימפיאקוס עבדה קשה ונתקלה ביריבה עקשנית במיוחד בדמותה של מילאנו, אבל לבסוף הצליחה לנצח 81:84 ולהבטיח את עלייתה לשלב הבא. האיטלקים נפרדו באותה הזדמנות מהיורוליג.

הקורבן של אולימיפאקוס במחזור האחרון ביוון, פנאתינייקוס, יצאה למשחק חוץ באולם הגועש של פרטיזן בלגרד, קלעה באחוזים איומים ונוראים מהשדה והפסידה לראשונה העונה בטופ 16, 63:56. 22,657 הצופים שהגיעו לצפות במשחק היוו שיא יורליג חדש. סיינה ניצלה את המאזן הביתי המצוין שלה כדי לנצח 70:86 את ציבונה זאגרב ולהבטיח את עלייתה להצלבה מכיוון שהיא הפסידה במשחק הראשון בין השתיים בהפרש של 7 נקודות.

אולימפיאקוס - מילאנו 81:84

היחיד של אולימפיאקוס היה במילאנו, ושחקניו של פנאיוטיס ינאקיס רצו לנקום באיטלקים, כשהם יודעים שניצחון גם יעלה אותם שלב. זה הלך בקושי, אבל זה הלך ומה שנותר ליוונים הוא המאבק על המקום הראשון נגד טאו ויטוריה בשבוע הבא.

למרות ההפסד במשחק הראשון ביניהן, אולימפיאקוס הגיעה הערב לאולם השלום והאחווה כפייבוריטית ברורה, אבל האיטלקים לא התכוונו לוותר. ניקולה וויצ'יץ' המשיך את כושרו הטוב מהתקופה האחרונה וקלע 27 נקודות ויואניס בורוסיס הצטיין עם 20 ו-14 בנקודות וריבאונדים, אבל השניים הללו נתקלו בתצוגה של מייקל הול, שקלע 27 נקודות והוריד 9 ריבאונדים והעבודה שלהם הייתה קשה.

אולימפיאקוס הוליכה לאורך רוב המשחק, אבל בשום שלב לא הצליחה לברוח ויתרון השיא אותו השיגה היה של 6 נקודות בלבד (16:22 ו-24:30). מילאנו ידעה שניצחון מפתיע באתונה כנראה יעניק לה את העלייה בזכות מפגש עם סופוט בשבוע הבא והצליחה לכפות שוויון 59:59 בסוף הרבע השלישי.

ברבע האחרון זה סופסוף הגיע. שלשה של יותם הלפרין העלתה את המקומיים ל-64:69, ארצג ופאפלוקאס קלעו מהקו ואולימפיאקוס רצה ל-64:73. האיטלקים עוד הצליחו להוריד למינוס 3, אבל שלשה גדולה של לין גריר החזירה את היוונים לטווח ביטחון ובסיום לניצחון. יותם הלפרין עזר לוויצ'יץ' ובורוסיס עם 10 נקודות, אצל מילאנו דייויד הוקינס קלע 21 ולוקה ויטאלי והוליס פרייס קלעו 9 כל אחד.

פרטיזן בלגרד - פנאתינייקוס 56:63

22,567 צופים (עפ"י אתר היורוליג) הגיעו לאולם בבלגרד כדי לדחוף את פרטיזן לניצחון את פנאתינייקוס העדיפה על הנייר והסרבים הנחילו ליוונים הפסד ראשון בשלב הטופ 16.

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את העפלתן להצלבה עוד לפני המשחק ומה שנותר להן היה מאבק על המקום הראשון. ניצחון של המקומיים ביותר מ-18 נקודות היה מקנה להם את המקום הראשון לפני המחזור האחרון, אבל בהחלט יסתפקו גם בניצחון הזה.

אולי בחסות הבאזז שמסביב למשחק ואולי בגלל שהמשחק לא באמת קבע לגבי זהות העולות, פרטיזן הירבתה לאבד (21 איבודים), פנאתינייקוס הירבתה להחטיא (27.5 אחוזים מהשדה) ואחרי 20 דקות הורה לוח התוצאות על 26:29 לאורחת.

התוצאה נשארה צמודה לאורך כל המשחק, אבל פרטיזן פתחה יותר טוב את הרבע האחרון ובעזרת ריצת 2:9 בתחילתו, עלתה ל-42:50 ומאוחר יותר לפלוס 13. בשלב הזה הבינו בפנאתינייקוס שההפסד בדרך ושעכשיו צריך להתרכז בהורדת ההפרש. אנטוניס פוטסיס ודימטיריס דיאמנטידיס נתנו פוש אחרון, ייצרו נקודות ובסיום

אורוס טריפקוביץ' לקח חלק חשוב בריצה של פרטיזן ברבע האחרון וסיים כקלע הבולט שלה עם 12 נקודות, סטפן לאסמה הוסיף כמות נקודות זהה ונוביצה וליצ'קוביץ' הוסיף 10. דיאמנטידיס קלע 21 לפאו וניקולה פקוביץ' ופוטסיס תרמו 10 כל אחד.

סיינה - ציבונה זאגרב 70:86

הקרואטים ידעו שאם הם ישיגו ניצחון מפתיע הם יבטיחו את מקומם בשלב ההצלבה, אבל סיינה היא קבוצה טובה יותר והעובדה שההפסד האחרון שלה בבית הגיע בדצמבר 2007, עמדה לצידה.

הקרואטים עוד הצליחו להישאר בתמונה בתחילת הרבע הראשון, אבל נקודות של טרל מקינטייר הבריחו את סיינה ושלשה של מרקו קראטרו סגרה רבע ראשון של 27:18 למקומיים. משם זה היה משחק בעיקר במעמד צד אחד. סיינה רצה, ציבונה רדפה ולא השיגה והיתרון תפח וכבר הגיע ל-18.

ריצת 2:13 של ציבונה עוד הורידה את התוצאה ל-52:59 לסיינה, אבל מקינטייר התעורר בזמן וביחד עם הנרי דומרקאנט ורומיין סאטו, דאג להחזיר את קבוצתו ליתרון דו ספרתי ובסיום 70:86. מקינטייר הוליך הערב את סיינה עם 29 נקודות, דומרקאנט קלע 14 ורימנטאס קאוקינאס הוסיף 10. מרין רוזיץ' הוביל את ציבונה עם 13, דאבור קוס הוסיף 12, ודראן ווקוסיץ' ואלן אנדרסון (9 ריבאונדים) קלעו 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully