וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קז'ישטוף לברינוביץ' ייעדר בין 30 ל-40 ימים

הפורוורד הליטאי של סיינה נותח, לאחר ששבר את ידו וייחסר לקבוצה במשחק נגד ציבונה, שיכול לגמור לאיטלקים את העונה האירופית אם יפסידו

ביום חמישי הקרוב תארח סיינה את ציבונה זאגרב במחזור החמישי של בית ח' ביורוליג, אבל היא תיאלץ לעשות זאת ולהסתדר ללא הפורוורד הליטאי שלה, קז'ישטוף לברינוביץ', שעבר ניתוח אחרי ששבר את ידו במשחק בליגה האיטלקית, וייעדר בין 30 ל-40 ימים.

לברינוביץ' (29, 2.09) הוא הריבאונדר המצטיין של הקבוצה עם שבעה כדורים חוזרים בממוצע למשחק, ומקום שני בקבוצה כחוסם הטוב ביותר שלה עם 0.8 חסימות בממוצע. לברינוביץ' קלע בממוצע העונה 12 נקודות. בעונה שעברה הוא נבחר לחמישייה השנייה של היורוליג, לאחר שעזר לקבוצה להגיע עד הפיינל פור, שם היא הודחה כזכור על ידי מכבי תל אביב.

העונה, למרות שעלה בכל 14 משחקיה של הקבוצה ביורוליג למעט אחד כמחליף, הפורוורד מדורג שביעי בטבלת המדד המצטבר של השחקנים עם 16.9 נקודות וחמישי בריבאונדים. המשחק של סיינה הוא בגדר להיות או לחדול, שכן ניצחון של ציבונה יעלה אותה לרבע הגמר וישאיר את הקבוצה האיטלקית בבית. אם סיינה תנצח, הרי שבמחזור האחרון תיקבע העולה השנייה לשמונה הגדולות של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully