וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שבחון בספק לדרבי, מלול ייעדר

קשר מכבי ת"א סובל עדיין משבר באצבע רגלו, המגן/קשר סובב את הקרסול. הקבוצה השתתפה בהפנינג פורים, מלול: "השקעתי בתחפושות"

מכבי תל אביב ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי נגד הפועל ביום שני הבא, כאשר היום (רביעי) ערכה הקבוצה אימון. יוסי שבחון, קשרה של הקבוצה שסובל עדיין משבר באחת מאצבעות רגליו, לא לקח חלק באימון, והוא בספק גדול לדרבי. מי שבוודאות יחמיץ את הדרבי הוא הקשר דור מלול, שסובב השבוע את קרסולו באחד האימונים. מלול יוכל לשוב להתאמן רק בשבוע הבא, אחרי הדרבי.

גם הבלם ליאור ז'אן, שממילא לא יטול חלק בדרבי בשל הרחקה, ערך אימון אישי עקב פציעה בברכו. על פי התרגול באימון, נראה כי המנג'ר אבי נמני מתכנן מהפכה קטנה בהרכב, כשהוא ערך שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד באשדוד. השינוי המשמעותי הוא הצבתו של שרן ייני כמגן שמאלי על חשבונו של אורי שטרית. השינויים הנוספים הם החזרתו של דולי ג'ונסון ששב מהשעייה והצבתו של איליה יבוריאן בחוד במקומו של יוסי שבחון.

נראה כי נמני מתכוון לשחק במערך התקפי מאוד שיכלול את סקוט סילי ויבוריאן בחוד ההתקפה, ואת מאור בוזגלו וחיים מגרלשווילי מאחוריהם בקישור.

בכדי להפיג את הלחץ שלפני הדרבי החליטו בצוות המקצועי לשבור את שגרת האימונים וקבעו למחר אימון קט-רגל וכדורסל שייערך באולם בהדר-יוסף.

מישאלוב הכי אוהב סופרמן

לפני האימון, נטלו כל שחקני הקבוצה חלק בהפנינג פורים של עמותת "גדולים מהחיים", שנערך במתחם הרכבת בארלוזורוב בתל אביב. אל האירוע הגיעו כ-500 ילדים מחופשים, ושחקני הקבוצה הגיעו בהרכב מלא, חילקו חתימות והצטלמו עם השחקנים.

הצהובים העדיפו שלא לדבר על כדורגל, והקפטן משה מישאלוב ציין כי התחפושת שהוא הכי אהב היא של סופרמן, אליה התחפש כמה פעמים. מישאלוב אמר: "לראות ילדים שמחים זה הדבר הכי כיף שיכול להיות, כיף לראות ילד שמחייך, ואם אנחנו יכולים לעזור זה הדבר הכי יפה שיכול להיות. אנחנו עדיין לא יודעים איך נחגוג, קודם יש לנו דרבי, ואחרי זה אלוהים גדול".

דור מלול הוסיף: "לא התחפשתי מכיתה ו', אבל הייתי מהילדים שהשקיעו בתחפושות, אפילו זכיתי פעם במקום ראשון בבית ספר כשהתחפשתי לאיש המילניום ונראיתי כולי כמו רובוט. זה אירוע מאוד נחמד, כל אירוע כזה הוא מאוד חשוב, כל השחקנים באים יחד ומשמחים את הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully