וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון נבחר לשחקן החודש של ליברפול

הקשר הישראלי קיבל קרדיט על השער בברנבאו ונבחר ברוב של 61 אחוז בסקר שערך המועדון לפני אורליו וטורס. טוטנהאם בעקבות קרקיץ'

כנראה שלטוטנהאם לא הספיק להחתים שחקן אחד של ברצלונה בקיץ החולף, ג'ובאני דוס סנטוס. כעת, מעוניינת הקבוצה של הארי רדנאפ לרכוש גם את בוז'אן קרקיץ'. אלא שלספרס נודע לאחרונה שלא רק הם רוצים לזכות בשירותיו, אלא גם מספר קבוצות נוספות מתחרות על הבאתו של קרקיץ', 18.

אלופת צרפת, ליון, אייאקס ההולנדית, ואלופת איטליה, אינטר, חושקות להחתים את הקשר/חלוץ של בארסה לחוזה ארוך טווח. סעיף היציאה שלו בחוזה בקבוצה הקטאלונית עומד על כ-71 מיליון יורו.

קרקיץ' ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של בארסה בתחילת העונה שעברה. פרנק רייקארד, מאמן הקבוצה לשעבר, נתן לו את הקרדיט והריץ אותו אשתקד, אולם העונה מקבל השחקן הרבה פחות דקות משחק מהמאמן הנוכחי, פפ גווארדיולה, שכנראה פחות מאמין בכוחו, ונראה כי הוא יעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב.

* אוהדי ליברפול בחרו ביוסי בניון כשחקן חודש פברואר בסקר שהם עורכים מידי חודש. הקשר הישראלי זכה במקום הראשון, לא מעט בזכות השער שכבש רק לפני שבוע בברנבאו, וקיבל 61 אחוז מהקולות. אל המקום השני הגיע פאביו אורליו עם 24 אחוז ואל המקום השלישי הגיע פרננדו טורס, שכבש פעמיים נגד צ'לסי והיה חתום גם על השער נגד פורטסמות, אך נפצע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully