וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילאפס: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה"

צ'ונסי בילאפס התרגש מקבלת הפנים שהעניקו לו האוהדים בדטרויט. שאקיל הפסיד להווארד: "אני מבוגר מדי כדי לרדוף אחרי ילדים בני 18"

צ'ונסי בילאפס הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) בפעם הראשונה מאז הטרייד ששלח אותו לדנבר כאורח לדטרויט, שם התקבל בכבוד מלכים. אלפי האוהדים בפאלאס באובורן הילס עמדו במשך שתי דקות על רגליהם בזמן הצגת השחקנים והריעו לרכז שהוביל את הפיסטונס לשש הופעות רצופות בגמר המזרח ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר ב-2004, בה זכתה הקבוצה באליפות השלישית בהיסטוריה שלה.

"בעתיד אני בוודאי אשכח את המשחק הזה ומה שקרה על הפרקט, אבל את הרגע הזה בו כולם עמדו לכבודי אני לא אשכח לעולם", אמר בילאפס הנרגש בסיום, אחרי שקלע 34 נקודות אבל הפסיד יחד עם הנאגטס 100:95. הפיסטונס רשמו בכך ניצחון שלישי ברציפות, ולגמרי במקרה החמיץ אלן אייברסון, החצי השני של אותו טרייד, את כל שלושת המשחקים הללו בגלל פציעה.

"זה היה ניצחון עצום", אמר המאמן המנצח מייקל קרי. "הוא חשוב עוד יותר מניצחונות החוץ שלנו ברצף הנוכחי כי היינו חייבים אותו לאוהדים שלנו". את ריפ המילטון, שתפס בחזרה את מקומו בחמישייה במקום אייברסון הפצוע וקלע 21 נקודות, הניצחון הלהיב הרבה פחות: "זה פשוט עצוב שאחרי שלושה ניצחונות רצופים אנחנו עדיין על מאזן של 29:30", אמר המילטון.

בדנבר התעסקו פחות בשובו של בילאפס לביתו לשעבר ויותר בהשעייתו של כרמלו אנתוני מהמשחק על ידי הקבוצה, בעקבות סירובו לרדת מהמגרש במהלך המשחק מול אינדיאנה. "בעיניי הוא עבר את הגבול", אמר ג'ורג' קארל על המקרה. "לא ראיתי אותו היום, אבל אני אדבר איתו מחר. אני חושב שהוא נוסע איתנו, שמעתי שהוא יהיה על המטוס שלנו".

שאקיל: "אני כבר זקן מדי בשביל לרדוף אחרי ילדים בני 18"

אחרי שני משחקי שיא שהזכירו לכולם את ימי השיא שלו, שאקיל אוניל חזר הלילה למציאות כשפגש את יורש הכינוי הקודם שלו, "סופרמן", דוויט הווארד, שניצח יחד עם המג'יק שלו את פיניקס של השאק 99:111. שאקיל סיים עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים לעומת 21 ו-8 של הווארד, אבל סיים את הערב בצד המפסיד ועם הרבה שריקות בוז מצד הקהל באורלנדו לאחר שספג עבירה טכנית ברבע הרביעי, והרבה להתעמת מילולית עם הווארד לכל אורך המשחק.

"אני כבר באמת זקן מדי בשביל לרדוף אחרי ילדים בני 18 ולנסות לקלוע יותר נקודות מהם, זה כבר לא התפקיד שלי יותר", אמר הדיזל בסיום. הווארד, שחגג יום הולדת 23 לפני כחודשיים וככל הנראה לא הזמין את שאקיל, ניסה לצנן את הרוחות: "הוא בסך הכל ניסה לשחק לי בראש, אני מכבד את המבוגרים ממני ואני לא מתכוון להיכנס למלחמות מילים איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully