וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמר החופים מפסיק את חיפושיו אחרי 3 הנעדרים

אחרי 3 ימים החליט משמר החופים להפסיק את החיפושים אחרי 3 שחקני הפוטבול שסירתם טבעה. "אם היו ניצולים בים, היינו מוצאים אותם"

הסיפור העצוב בימים אלה בארצות הברית הוא כמובן זה של הסירה שהתהפכה בפלורידה, עליה היו 4 אנשים, ביניהם שחקני הפוטבול מרקיז קופר מאוקלנד, השחקן החופשי קורי סמית', ושחקנה לשעבר של דרום פלורידה, וויליאם בלייקלי. אתמול (שני) התמלאו הרשויות תקווה, כשאחד מהארבעה, ניק שויילר, נמצא אחרי 36 שעות מרגע ההתהפכות. שויילר אמר כי הוא הצליח להחיק מעמד בגלל שלבש את חליפת הצלה.

עם זאת, הערב מסר משמר החופים, שעד כה הפעיל מספר סירות כמו גם שני מסוקים כדי למצוא את הנעדרים, כי הוא מפסיק את החיפושים. ממשמר החופים נמסר כי אין הם מאמינים כי מישהו נמצא על פני המים, והחיפוש יסתיים עם רדת החשיכה היום. "אנחנו בטוחים כי אם היו ניצולים על המים, היינו מוצאים אותם", אמר טימותי קלוז, קפטן במשמר החופים.

סמית', ששיחק בעברו בטמפה ביי, ובעונה האחרונה שיחק בדטרויט, הפך בסיום העונה לשחקן חופשי. עם זאת, קבוצתו לשעבר עדיין זוכרת אותו: "החדשות היום הן תזכורת כואבת עד כמה החיים הם דבר יקר ושברירי. נמשיך להתפלל לנס, אף על פי שאנחנו מבינים ומעריכים את החלטת משמר החופים", כך נמסר מהליונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully